josua Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Hoi, deze week stond er in de autoweek een vergelijking van Kia Sorento met de Chevrolet Captiva. Nou als ik de autoweek moet geloven heb ik de kat in de zak gekocht, werkelijk een schandalige vergelijking. Terwijl een tijd geleden in het duitse blad Alles alrad de Sorento, Santa fe en Captiva met elkaar werden vergeleken waarbij de Sorento alle lof kreeg. BEN IK BLIJ DAT IK BIJ AUTOWEEK GEEN ABONEMENT HEB!!!!!! gr. Sorento fan Jos Quote
willem1 Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Tja, niets van Autoweek aantrekken! Gewoon een goede test van Allrad! En natuurlijk komt de Sorento (2) daar het beste uit! Nu is de mijne wel voorzien van dieseltuning http://www.dieseltuning.nl/nederland/Prijslijst/datasheet.asp waarbij het mij meer te doen was om het koppel dan pk's en KONI FSD's ondergeschroefd....Dat scheelt natuurlijk ook.....! Onverslaanbaar! Quote
Recommended Posts