Jump to content

boordcomputer

winzel

Recommended Posts

Ik ben sinds 17 december de gelukkige eigenaar van een kia Picanto 1.0 3 deurs. Ik las in het instructieboekje dat je naar verschillende schermen van je boordcomputer kunt gaan... alleen vind ik niet echt hoe, kan iemand me op weg helpen? En de dagteller kan ik ook niet echt bedienen... Het zijn misschien idiote vragen maar ja die moeten er natuurlijk ook zijn! :P Ik reed hier voor met een prehistorische wagen dus ik moet wat wennen aan al die snufjes ;)

Ik ben sinds 17 december de gelukkige eigenaar van een kia Picanto 1.0 3 deurs. Ik las in het instructieboekje dat je naar verschillende schermen van je boordcomputer kunt gaan... alleen vind ik niet echt hoe, kan iemand me op weg helpen? En de dagteller kan ik ook niet echt bedienen... Het zijn misschien idiote vragen maar ja die moeten er natuurlijk ook zijn! :P Ik reed hier voor met een prehistorische wagen dus ik moet wat wennen aan al die snufjes ;)

Het kleine zwarte knopje in de klok waar ook de benzinemeter zit. Er staat met witte letters "trip"bij. 1x kort is bladeren en 1x lang is het getoonde scherm resetten naar 0

Yep. Ik moet wel zeggen dat dit een beetje jammer is van kia om de boordcomputer op deze manier te raadplegen, ipv een knopje op de handel van je stuur. Als je tijdens het rijden iets wilt raadplegen, moet je met je hand door je stuur, lekker gevaarlijk dus. :no: