Guest Timo0103 Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Iedereen weet inmiddels dat de dakdragers van de Aldi prima passen en lekker goedkoop zijn. Als je een beetje rondsurft kom je er achter dat het werkelijke merk Snepp-plus is. Maar deze zijn plots een klap duurder, kijk maar: http://www.conrad.de/ce/de/product/857725/Relingtraeger-Snepp-Plus http://v2outdoor.nl/shop/imperials-en-fietsendragers/dakdraagsysteem-snepp-plus/ Quote
Guest Timo0103 Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Heb maar geen nieuw topic geopend omdat het anders wel erg veel Aldi-drager topics ontstaan. Heb zelf een soort van veiligheidsupdate gemaakt. Aan de binnenzijde van de dragers op de auto zitten gaatjes om te borgen, niet echt nodig maar wel veilig. Nu heb ik lekker zitten prutsen en het past geweldig. Net even zwarte hamerite er overheen gezet en daarna krimpkousjes over de boutjes geschoven. De foto's hieronder zijn nog van het beginstadium: Quote
Guest Timo0103 Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Eindresultaat: een perfect passende drager. Quote
Smart Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Als je een beetje rondsurft kom je er achter dat het werkelijke merk Snepp-plus is..... Het juiste merk is EUFAB en het type is dan Snepp-Plus....... Quote
Guest Timo0103 Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Het juiste merk is EUFAB en het type is dan Snepp-Plus....... Klopt helemaal, ik was iets te makkelijk er van uit gegaan dat het snepp plus was. Quote
Guest Timo0103 Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 No Problemo, was een goede tip toch? Toppie, Quote
evdb Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 vanaf maandag 19 maart zijn er dakdragers te koop bij Lidl. zijn deze geschikt voor mijn SP3 2011? Quote
Specialmade Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 vanaf maandag 19 maart zijn er dakdragers te koop bij Lidl. zijn deze geschikt voor mijn SP3 2011? Het is handiger om je vraag niet in twee verschillende draadjes te stellen. Had je vraag ook al in het draadje 'dakdrager nieuwe sportage beantwoord. De dakdragers van de Lidl passen NIET op je SP3. Zodra deze te koop aangeboden worden bij de Aldi kun je je slag slaan. Heb dit persoonlijk uitgeprobeerd maar de dragers van de Lidl passen echt niet. Daarna de dragers bij de Aldi gekocht en deze passen perfect. Heb ze gebruikt tijdens mijn wintersportvakantie en bevallen uitstekend. Zijn ook nog eens veel goedkoper dan de originele van Kia of Thule. Grtz. Specialmade Quote
evdb Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 inderdaad de vraag 2x gepost. sorry. dank voor je antwoord. ik wacht geduldig op de Aldi. Quote
Recommended Posts