Djeetn Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Hallo,ik ben Diëgo en rij met een kia pro c'eed sport. (1.6 crdi 115 pk) Het leek me wel een goed idee om me lid te maken van dit forum. Ik heb trouwens al een vraagje, Ik heb al een paar pro c'eeds gezien met donkere achterlichten, waarschijnlijk is dat gespoten ofzo? maar de vraag is waar kan je dit laten doen? Of wie kan me verder helpen? Dank u grts Diego Quote
Guest Angelique Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Smoke tint folie om precies te zijn. http://www.ultimatetuning.nl/?menu=category&categoryID=1160576 Welkom op het KIA clubforum! Quote
Djeetn Posted December 26, 2011 Author Posted December 26, 2011 Dank u, maar de lichten zijn dan minder fel zeker? en zou dat een probleem zijn voor de keuring van de wagen? grts Quote
Guest Angelique Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Dank u, maar de lichten zijn dan minder fel zeker? en zou dat een probleem zijn voor de keuring van de wagen? grts Op de site die ik je gaf vind je folie die 90% lichtdoorlaat heeft en dat is toegestaan. Quote
Recommended Posts