Hitmark Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 Hallo kia rijders. Ik ben Mark en ik heb samen met mijn vrouw de knoop ook maar eens doorgehakt. Rondkijkend en proefrijdend in de auto's in de compact klasse zoals Ibiza. Polo, i30 , Corsa en Fiésta is onze keuze op de Rio gevallen. Afgelopen maand besteld en wordt in Maart geleverd, duurt lang maar goed. Het is een 1.2 Superpack in de kleur Signal Red Metallic. Paar mooie velgen al op oog of mijn oude Bella's eronder. de standaard allu's zijn niet onze smaak. Paar mooie chroom strips erop en een set instaplijsten en klaar. We hebben er een Grande Punto uit 2006 op ingeruild, of als tie particulier verkocht wordt, de korting pakken. Nu maar wachten....... Het begin is er, zit weer eens op een merkforum... Groeten, Mark en Ae van Laaren De inruiller met de bella's 1 Quote
Wimis on Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Hallo Mark en welkom. Mooie combi: de bella's en het rood van de Punto Quote
Smart Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Welkom Hitmark!, Glimmende bolide die inruiler van je. Moet toch snel aan de man gebracht kunnen worden. Veel lees- en postplezier toegewenst natuurlijk! Quote
Hitmark Posted January 2, 2012 Author Posted January 2, 2012 Bedankt.... De Punto is altijd goed verzorgd, en onderhouden. Dus als je nog iemand er voor weet... Zitten ook nog winterbanden op allu´s bij. Te koop per eind februari Posten doe ik graag, dus dat zit wel goed.. voel me al welkom, bedankt.. groeten, mark . Quote
bigwade Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Leuke kar die Punto Passen die Bella's wel op de Rio ? Welkom hier Quote
Hitmark Posted January 2, 2012 Author Posted January 2, 2012 Leuke kar die Punto Passen die Bella's wel op de Rio ? Welkom hier Bedankt Volgens de steek maat wel, maar moet nog even kijken voor de et waarde. Maar als de punto met de velgen meer opbrengt, blijven ze lekker zitten. Kopen we voor dat geld wel weer andere... Groeten. Mark Quote
Guest Angelique Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Bedankt.... De Punto is altijd goed verzorgd, en onderhouden. Dus als je nog iemand er voor weet... Zitten ook nog winterbanden op allu´s bij. Te koop per eind februari Posten doe ik graag, dus dat zit wel goed.. voel me al welkom, bedankt.. groeten, mark . Wellicht leuk voor iemand op het Grande Puntoforum Welkom op het KIA clubforum! Quote
bigwade Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Wellicht leuk voor iemand op het Grande Puntoforum wist niet dat het bestond http://forum.grandepuntoclub.nl/ is er ook iets voor de idea ? Quote
Guest Angelique Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 wist niet dat het bestond http://forum.grandepuntoclub.nl/ is er ook iets voor de idea ? Je kunt niet alles weten Wat is een idea Quote
Guest Angelique Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Bedankt Volgens de steek maat wel, maar moet nog even kijken voor de et waarde. Maar als de punto met de velgen meer opbrengt, blijven ze lekker zitten. Kopen we voor dat geld wel weer andere... Groeten. Mark ET - GP = 43 ET -Rio = 45 Quote
bigwade Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Je kunt niet alles weten Wat is een idea ook een fiat Je kunt niet alles weten Quote
Smart Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Met die ET-waardes moet het lukken, scheelt maar 2 mm. Quote
Guest Angelique Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 ook een fiat Je kunt niet alles weten Oh jee, die zoek ik op Quote
Hitmark Posted January 3, 2012 Author Posted January 3, 2012 Ja Ik geloof dat het wel gaat passen, met de ET waarde. Maar eigenlijk wil ik gewoon andere velgen, maar moet vrouwtje nog overhalen... Dusssss, maar gewoon verkopen die hap.. En misschien staat tie dan op de grandepuntoclub forum, geplaatst door de aankomende eigenaar.. Quote
bigwade Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Punto verkopen met die prachtvelgen... Kia is wat anders en niet Italiaans. "Oude" velgen op een nieuwe auto is ook niks. Vrouwtje kan ze anders onder haar panda plakken edit ow wacht, die moet ze nog krijgen.. Quote
Hitmark Posted January 3, 2012 Author Posted January 3, 2012 Punto verkopen met die prachtvelgen... Kia is wat anders en niet Italiaans. "Oude" velgen op een nieuwe auto is ook niks. Vrouwtje kan ze anders onder haar panda plakken edit ow wacht, die moet ze nog krijgen.. Ahhhumm Vrouwtjuh gaat met de Kia rijden... Ik maar 2 keer per week... Ik reed eerst in de Punto, maar auto van haar ging onherstelbaar stuk.. Zodoende rijdt zij nu de punto en ik in een Seat..cordoba En ik handel een beetje in auto's dus ik wissel nogal, en zij wilde een auto voor lange tijd. En dus gekozen voor de luxe mooie Kia rio. En daar moeten toch mooie wielen onder. Quote
bigwade Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Ah, 2x per week om te tanken zeker.. HAHA ik heb zo'n buurman met een witte Rio, die mag ook alleen maar tanken. Om de vrede te bewaren zou ik haar zelf de velgjes uit laten zoeken Quote
Hitmark Posted January 4, 2012 Author Posted January 4, 2012 Ah, 2x per week om te tanken zeker.. HAHA ik heb zo'n buurman met een witte Rio, die mag ook alleen maar tanken. Om de vrede te bewaren zou ik haar zelf de velgjes uit laten zoeken Jij mag niet meer raden....haha. Op woensdag en zaterdags , en donderdagavonds naar band repetitie. Maar idd, ik mag soms dan gelijk tanken.....want dat is lekker makkelijk. Oja, en wassen en poetsen.maar dat vind ik niet erg. Want zij doet al het huishouden, eerlijk verdelen toch. Quote
Hitmark Posted January 4, 2012 Author Posted January 4, 2012 Oja, en de velgen zijn al gekozen, door mij....de vorige had zij gekozen.... Quote
Recommended Posts