jan lensvelt Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 goedemiddag ben nu ook in het bezit van een kia 1.2 heb er drie maanden op gewacht voor de kleur (grafitty). maar was het wachten waard heb ook de luxe uitvoering. Quote
bigwade Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Welkom Jan, welk type ? De Rio of Picanto ? Veel lees en postplezier. Ow ja, foto's... Vinden we leuk ! Quote
Tahier01 Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Woow !! success met je nieuwe Rio ! Heb je nog foto's ? Zoja ? zou je ze dan met ons kunnen delen ??? Alvast bedankt ! Quote
jan lensvelt Posted January 3, 2012 Author Posted January 3, 2012 hoi ben nog alles aan het uit vogelen maar fotos komen er hoor gr Quote
jan lensvelt Posted January 3, 2012 Author Posted January 3, 2012 kan iemand mij even zeggen hoe ik fotos moet plaatsen bvd. Quote
bigwade Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 kan iemand mij even zeggen hoe ik fotos moet plaatsen bvd. Bij Post >> gebruik volledige editor. Links onder, bestanden bijvoegen. (paperclip) jpg's van ca 800pixels breed zijn goed. 1 Quote
jan lensvelt Posted January 4, 2012 Author Posted January 4, 2012 goedemorgen ben aan het proberen om er fotos te plaatsen. maar krijg iedere keer dat het bestand te groot is om op te loaden. wat nu????? Quote
Tahier01 Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Foto's ergens anders uploaden en dan in de tekst als image toevoegen misschien ? Misschien iemand anders die betere suggesties heeft:p heb zelf nooit eerder plaatjes geupload hiero. Quote
Guest Angelique Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 goedemorgen ben aan het proberen om er fotos te plaatsen. maar krijg iedere keer dat het bestand te groot is om op te loaden. wat nu????? De bestanden wat kleiner maken en dan in de vorm van comprimeren. Je mislukte pogingen heb ik net verwijderd Quote
Recommended Posts