Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zover de compatibelijst moet hij gewoon kunnen kopppelen maar ben een apple leek er zijn wel gebruikers met die appeltjes hier die je van info kunnen voorzien.

Geplaatst

Ik heb een iPhone 3GS en werkt prima, ook muziekbbeluisteren met het kabeltje werkt prima!

Geplaatst

Ik heb een iphone 3, maar blijkbaar is dat niet mogelijk om daarmee hand-free te bellen. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing?

Je moet BT op je telefoon wel aanzetten....

Volg daarna de instructies van de handleiding van de auto

Moet lukken :wink:

Suc6

• 2 weken later...
Geplaatst

Kan iemand mij vertellen of iemand het kabeltje van de i pod via het dashboardkastje heeft verwerk?

of via de midden console?

Lelijk al die kabeltjes.

Geplaatst

tja, ik heb me ook al afgevraagd of er wellicht niet een usb aan de achterkant van de radio te vinden is....

• 1 maand later...
Geplaatst

mijn iphone 3gs is gewoon gekoppeld met de radio, geen probleem mee gehad. En als je de bleutooth van je iphone aan laat staan (denk aan je accu) maakt deze automatisch contact met de auto. Zelfs kan ik via bleutooth muziek vanaf de iphone of ipod afspelen via de autoradio. suc6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...