Jump to content

FLUITEN NAAR rio voordeel 4 deurs

Recommended Posts

Posted

rio diesel besteld in september.

aflevering voor 27 dec.2011 500,- korting bij inruil auto van kia,doordat ik gekozen heb om de auto op 3 januari af te nemen had ik geen recht op deze korting maar...........nu

DE BESTE VOOR 2012 KIA RIO

bij aankoop van kia rio met inruil huidige .auto nu de vierdeurs uitvoering extra aantrekkelijk voor 500,-meerprijs ipv 900,-

dat kia met een rio een bank beroven .... is leuk gespeeld

maar dat ze werkelijk klanten beroven .......is toch echt te zot !!!!!!!

hoe zo blad 1 rio instructieboekje. FAMILY-LIKE CARE.belofte ervaren die u een gevoel van WARMTE,GASTVRIJHEID EN VERTROUWEN GEEFT.

dit gevoel heb ik totaal niet.

Posted

@ John, dit is geen KIA kwestie maar een dealer kwestie. Onze auto komt in maart en de dealer legde uit dat dit een registratie korting gelde voor auto's met registratie datum 2011, hij heeft ons de 500 euro wel gegund na de onderhandeling.

Posted

Misschien is dit 1 van de oorzaken, want ze vinden zich nu al te groot eigenlijk. (soms idd al merkbaar bij dealer)

citaat: autowereld.com

"Na jaren achtereen dubbele cijfers te hebben mogen schrijven hoeft Hyundai Motor Company, waaronder Hyundai en Kia vallen, anno 2012 niet zo nodig meer. In plaats daarvan gaat het autoconcern dat in Seoul z’n hoofdkwartier heeft zich (nog) meer richten op kwaliteit."

Posted

John,

Ik begrijp er geen bibs van.

Je koopcontract is van september.

Daar is die 500 euro extra inruil korting toch al in verwerkt ?

Aflever datum doet er dan toch niet toe ?

Begrijp ik dat je nu die 500 euro korting misloopt en daar bovenop

een 500 euro meerprijs moet betalen ?

Dus een verschil van 1000 euro ?

Vragen, vragen..

Posted

Ik denk dat dit weinig met de dealer te maken heeft. Je had de € 900,- inruilpremie t/m registratie 30-12-2011.

Daar moesten de kentekens ook nog eens voor een bepaalde datum aangevraagd zijn.

De auto's die in het land staan met kenteken (zonder registratie) komen dus alleen in aanmerking voor de oude actie die al verlopen is !

Zo krom als een hoepel maar het is niet anders....

Posted

Ik denk dat dit weinig met de dealer te maken heeft. Je had de € 900,- inruilpremie t/m registratie 30-12-2011.

Daar moesten de kentekens ook nog eens voor een bepaalde datum aangevraagd zijn.

De auto's die in het land staan met kenteken (zonder registratie) komen dus alleen in aanmerking voor de oude actie die al verlopen is !

Zo krom als een hoepel maar het is niet anders....

aantal vragen nog

het koop contract is op 19-sep ondertekend

auto is 8-dec bij de dealer

kenteken 12-12 erbij

dan voldoe ik toch aan de voorwaarden om de korting te krijgen

het gaat toch om 500,- korting ipv 900,-

Posted

Zoals eerder op dit forum gemeld gaat Kia hier niet klantvriendelijk mee om. Of het nu de dealer of de importeur is maakt niet uit. Is het zelfde of je door de kat of de hond gebeten wordt. Staat allemaal leuk in de advertenties maar als klant levert het je vaak weinig tot niets op. Eerder frustratie zoals ook in dit voorbeeld. Vaak zeggen ze dat je het voordeel hebt gekregen bij de inruilprijs. Is dus een sigaar uit eigen doos. Er zijn ook merken die hier wel goed mee omgaan naar hun klant. Neem bijvoorbeeld Opel. Recent hadden ze ook een actie met 500 euro voordeel bij aanschaf. Kregen de klanten automatisch na de koop rechtstreeks van de importeur. Niets geen gezeur met dealer of onderhandelen over de inruilprijs. Voelt als klant stuk prettiger. Het vermelden van de betreffende dealer vind ik wel een goeie. Kan je als klant rekening mee houden. Uiteraard ook zeker bij goede ervaringen!

Posted

Heb ook deze inruilpremie van 500 gekregen. Moest dan wel de auto (met kenteken) in 2011 afnemen. De auto die ik wilde, was op voorraad en had al een kenteken. Als ik een andere auto wilde en in 2012 op naam wilde hebben, kreeg ik de inruilpremie niet. Ging dus puur op naam laten zetten in 2011

Posted

1 sept 2011 nieuwe rio gekocht te zoetermeer er werd niet eens over een introductie korting gesproken van euro 500.

Vernam via reclame tv dat er een introducttie op de rio .

Na de dealer gebeld kon als compensatie t.w. euro 200 accessoires uitzoeken werd tenslotte stoot strooken rondom.

Zo zie je maar klant tot aan de .................