Jump to content

Wat vind u van de nieuwe Kia Picanto?  

127 members have voted

1. 1. Wat vind u van de nieuwe Kia Picanto?

• Een leuke auto, leuker als het huidige model
    • Een leuke auto, maar de huidige vind ik leuker
    • Ik vind er niks aan

Recommended Posts

Posted

Wat vind de Rioman eigenlijk zelf van de nieuwe Kia Picanto? :wink:

Enne...wat doe je met de uitkomst van de poll? Hoe lang laat je die op het forum staan? :roll:

Posted

De uitkomst zelf blijft in dit topic zichtbaar, welke zo lang blijft staan als dit forum online blijft. De poll op het portaal echter, moet denk ik maar om de de 2 weken vervangen gaan worden?

EDIT: Zelf vind ik het vorige model Picanto leuker als de nieuwe ;)

Posted

Jheroen, wat zullen we doen?

Elke week een nieuwe, of om de twee weken?

• Administrators
Posted
Jheroen, wat zullen we doen?

Elke week een nieuwe, of om de twee weken?

als je genoeg respons hebt en genoeg nieuwe vragen dan kan je em ook elke week vernieuwen :shock:

• 5 months later...
Posted

Ik vind het nieuwe model leuker. Maar ja ik rij dan ook in een nieuw model picanto dus ik ben een beetje bevooroordeeld.

groeten

Takis

• 3 weeks later...
Posted

ik sta dr van te kijken dat de oude beter gewaardeerd word dan de nieuwe picanto, wij hebben ze allebei en vind de nieuwe toch echt wel een stuk mooier en luxer dan het oude model..nu moet ik wel zeggen dat we de exclusive hebben en daar zit echt alles op en aan en niet te vergelijken met het oude model.

maargoed, smaken verschillen :)

Posted

Zelf vind ik het "oude" model er pittiger uitzien dan de gefacelifte. Was echter wel in overweging om de nieuwe aan te schaffen, tot ik de Hyundai i10 zag.

Deze biedt meer waar voor z'n geld en is zelfs in de meest luxe uitvoering uitgebreider qua extra's en accessoires en ook nog eens fors goedkoper dan de Pica.

Heb er echter nog niet in gezeten of gereden. Ga dat binnenkort doen.

Barry