Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat vind u van de nieuwe Picanto?

Wat vind u van de nieuwe Kia Picanto?  

127 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind u van de nieuwe Kia Picanto?

• Een leuke auto, leuker als het huidige model
    • Een leuke auto, maar de huidige vind ik leuker
    • Ik vind er niks aan

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De uitkomst zelf blijft in dit topic zichtbaar, welke zo lang blijft staan als dit forum online blijft. De poll op het portaal echter, moet denk ik maar om de de 2 weken vervangen gaan worden?

EDIT: Zelf vind ik het vorige model Picanto leuker als de nieuwe ;)

Geplaatst

Jheroen, wat zullen we doen?

Elke week een nieuwe, of om de twee weken?

• Administrators
Geplaatst
Jheroen, wat zullen we doen?

Elke week een nieuwe, of om de twee weken?

als je genoeg respons hebt en genoeg nieuwe vragen dan kan je em ook elke week vernieuwen :shock:

• 5 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

ik sta dr van te kijken dat de oude beter gewaardeerd word dan de nieuwe picanto, wij hebben ze allebei en vind de nieuwe toch echt wel een stuk mooier en luxer dan het oude model..nu moet ik wel zeggen dat we de exclusive hebben en daar zit echt alles op en aan en niet te vergelijken met het oude model.

maargoed, smaken verschillen :)

Geplaatst

Zelf vind ik het "oude" model er pittiger uitzien dan de gefacelifte. Was echter wel in overweging om de nieuwe aan te schaffen, tot ik de Hyundai i10 zag.

Deze biedt meer waar voor z'n geld en is zelfs in de meest luxe uitvoering uitgebreider qua extra's en accessoires en ook nog eens fors goedkoper dan de Pica.

Heb er echter nog niet in gezeten of gereden. Ga dat binnenkort doen.

Barry

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...