Lizs Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Hi there, Ik ben Lizs en sinds 03-01-2012 in het bezit van een Kia Picanto. Nadat ik tot de conclusie was gekomen dat mijn vorige auto, een Opel Combo, toch minder handig was voor mijn nieuwe werk heb ik besloten een nieuwe auto te gaan kopen. Na een beetje rond kijken was mijn keuze al snel gevallen op de Picanto. En na een maandje wachten ben ik dus sinds kort de trotste eigenaar van een Milky Beige Kia Picanto 1.2 CVVT Exterior Pack. En tja, dan ook meteen maar lid worden van een Kia Club natuurlijk Misschien kan ik ook ergens teruglezen hoe ik dat brandstofverbruik eens even een beetje boel naar beneden kan krijgen... Groetjes Quote
bigwade Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Welkom, Wat is het nieuwe werk ? Hebben we deze voor... Wat doet "den Kia Rijder voor den kost?.." Verbruik ? geduld en rechter voet Verder zijn we dol op fotooooo's Quote
Lizs Posted January 10, 2012 Author Posted January 10, 2012 Thnx voor de link, meteen maar even wat ingevuld. En wat betreft geduld en een rechtervoet... Geduld heb ik niet maar als ik de Kia Dealer moet geloven wordt het verbruik minder zodra de auto wat meer KM's op de teller heeft staan. Dus ik zal geduld moeten kweken... En rechtervoet? Die moet toch zo ver mogelijk naar benee? Maar nee, ik rij met de Kia erg netjes al zeg ik het zelf. Ik schakel soms zelfs als het volgens de auto zal moeten!! En het echte zoals-Lizs-het-wil-rijden komt wel.. eerst ff kilometers maken Quote
Guest Angelique Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Thnx voor de link, meteen maar even wat ingevuld. En wat betreft geduld en een rechtervoet... Geduld heb ik niet maar als ik de Kia Dealer moet geloven wordt het verbruik minder zodra de auto wat meer KM's op de teller heeft staan. Dus ik zal geduld moeten kweken... En rechtervoet? Die moet toch zo ver mogelijk naar benee? Maar nee, ik rij met de Kia erg netjes al zeg ik het zelf. Ik schakel soms zelfs als het volgens de auto zal moeten!! En het echte zoals-Lizs-het-wil-rijden komt wel.. eerst ff kilometers maken Jaaaaaaaa, met jou valt te praten Welkom op het KIA clubforum en gefeliciteerd met je nieuwe Picanto! Quote
Recommended Posts