iambazz Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Hallo , Ik ben sinds 4 weken een kia eigenaar. Ben eigenlijk best te spreken over mijn Kia Rio HB 1.3 uit 2003 op G3 Ik heb de overstap vanuit mijn eerste G3 projectje een (Vw polo) gemaakt naar deze bijzonder ruim uitgeruste HB omdat het model en de prijs mij wel erg aanspreken.( De maandelijks betaalbare bijna station ) Ik heb nog geen spijt en ben benieuwd hoe de teller vanaf de 158 d naar de verwachte 2.2 ton zich gaat bewegen. Zou graag van jullie horen wat ik kan verwachte de komende tijd , wanneer komt de eerste koppeling ongeveer en wanneer de eerste kop revisie ( kom er niet goed achter hoe best ze het doen op gas ). Ik verwacht deze dingen eigenlijk binnenkort toch wel een beetje , ik ben wel iemand die alles zelf doet dus tips en tricks zijn erg welkom. Jullie zullen mijn vragen ook wel wel te gemoet zijn , aangezien ik toch wel graag zou willen weten of er iets aan de overbreng verhouding te doen is die 4,5 d toeren bij 130 lijken mij niet echt nodig. Quote
bigwade Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 prachtvol betoog, tips komen vast. Krijgen wij beeld ? Vinden we leuk ! Quote
Recommended Posts