Skoenoe Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Misschien ben ik beetje een zeikerd, maar de gordels van mijn picanto schieten niet echt terug bij het af doen, sterker nog, ik moet ze echt helpen. Als ik dat niet doe, dan is de kans groot dat ie beland tussen de deur. Ben ik de enige? Quote
Smart Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Misschien een keer helemaal goed afrollen en dan weer gecontroleerd terug laten rollen. Quote
Jmtpes Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Ik heb ook hetzelfde probleem. Altijd netjes terug rollen anders blijft ie ook hangen tussen de deur. Quote
pica3deur Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Ik heb hier inderdaad ook veel last van. Quote
Guest Jeroen66475 Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Heb het probleem ook. Vaak zit de gordel ook nog dubbel waardoor hij sowieso al klemt met terugrollen. Dat komt door het ontbreken van de hoogteverstelling in mijn geval. Quote
kiaora Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Ik had wel die hoogteverstelling en had dit probleem alsnog... Mijn splinternieuwe Kia Picanto is total loss gereden (terwijl die geparkeerd stond). Wel in de stress gezeten of 'ie wel of niet total loss verklaard ging worden. Quote
BaBaCC Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Zo joh.......dat is balen en schrikken! Hopelijk zat je er zelf niet in?! Als de schade dusdanog groot is, dat het een twijfelgeval is voor al dan niet total loss, dan is het fijn voro je dat ie dan toch total loss is verklaard en wordt het totale aankoopbedrag/nieuwwaarde door de verzekering vergoed. Wordt het weer een Picanto? Quote
RevoxNL Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Ik heb hier sinds 4 dagen ook last van... ik dacht zelf bij de eerste beurt maar na laten kijken... Quote
xtra40 Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 bij mijn kia rio uit 2004 gebeurd dat regelmatig en meestal aan de bestuurders gordel die het meeste word gebruikt maar bij mij is het opgehoopt vuil (stof) het bovenste ophang punt waar de gordel door heen schuift is best krap en een beetje vuil doet den de boel vast zetten ik los dit op door de gordel een stuk af te rollen en dat de gordel aan bijde zijde van het ophang punt vast te pakken er met me volle gewicht aan te trekken en en meteen de gordel heen en weer te trekken zo trek je al het vuil er tussen uit je staat nog te kijken wat een bagger er tussen uit komt meestal zit het op de gordel geplakt dus wel ff schoon maken die plek maar bij mij werkt het prima Quote
Guest fer.pinter Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Nu maar hopen dat je probleem opgelost gaat worden..... .... Zal toch wel? Quote
Recommended Posts