bigwade Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 ik tel als niet Kia rijder niet mee. Maar als het er om hangt of de toeterdag door kan gaan en het gaat om 1-2 m/v geef ik mijzelf als MEEBETALENDE FIAT rijder op om er een totaal kapotmakende, straat blazende, kinderwagenverwoestende toeter in te laten zetten door de vrijwillige montage mannen. btw ik ben gastheer......
MiNi0101 Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 oeh... gevaarlijk ben zelf nog geen kia waardig, ga eerst de toeter wel aanschouwen als mijn bolide binnen is... op zoek naar de cavia on drugs...
Aanbevolen Berichten