MauS Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Toch vind ik het altijd verdacht stil omtrent de meetingen,.. er zijn hier wel een handje (of meerdere handjes) vol mensen die Kia echt leuk vinden en er enthousiast over zijn en eventueel ook wel naar een meeting willen gaan, maar toch ook heel veel Kia rijders die het kopen/rijden voor de voordeligheid en verder: 'val mij er niet mee lastig' mentaliteit hebben... Ik was met mijn Picanto nog naar de Saab dag in Leiden vorige week. (mijn hele fam rijdt saab,) maar zoiets is ook leuk voor Kia! alle Kia-enthousiaste-lingen bij elkaar!
r.vanrookhuizen Posted January 24, 2012 Author Posted January 24, 2012 Meeting Enschede? Graag,woon ik straks vlak bij.
bigwade Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 @MauS Verdacht stil……. Tja dat klopt. Er is hier (nog) geen merkbeleving zoals bij Saab, BMW, etc. Men wordt hier lid, post al wachtende een hoop, en als auto geleverd neemt de interesse sterk af. Bij problemen, vaak niet lekker oplosbaar bij de dealer, zie je deze mensen hier weer in vol ornaat terug btw. Dat gaat keer op keer met alle modellen. Er zijn hier ook maar weinigen die zich ook interesseren voor andere type's dan hun eigen auto. (het missen van de merkbeleving, dus) Dan de meetings; Toen Kia vooral een 4x4 merk was met wat bijvangst is er door AJ Mol enorm aan getrokken om evenementen op rit te krijgen. Zijn laatste event was een schande wat betreft bezoekers. Aanmeldingen zat. Opkomst was gênant..en geen afmeldingen. Op 3/9/2011 hebben we een hele gezellige SP3 toeterombouw in Nieuwegein gehad op mijn werkplek. 120% opkomst, tof, maar dat kwam ook vooral omdat de leden zelf al de toeter en snoer-rommel hadden moeten kopen… Met zijn allen naar 14 Kia's op een veldje kijken heeft wat sneu's.. Als je iets leuks wilt moet je wat anders verzinnen. btw ik sta open voor midden in het land dingetjes..w.b ruimte. Suc6
MrBubbels Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 EHHHH ja merkbeleving is nog niet erg groot (bij new MINI zeer groot), maar wat let ons om bijv, nog een keer een knutseldag te doen met bijv de achterlichten om te bouwen??(of gecombineerd met een toeter) een hele gezellige SP3 achterlichtenombouw in Nieuwegein te doen moet volgens mij wel lukken toch met een beetje mooi weer!!
Miszblond Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 in een andere post kwam er naar boven dat sommige mensen wel wat voelen voor een kia elfstedentocht
r.vanrookhuizen Posted February 13, 2012 Author Posted February 13, 2012 Eerst een stedentocht Enschede was voor gesteld
Smart Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Eerst een stedentocht Enschede was voor gesteld Was meer een vraag van mij......! Niets is zeker in dit land, totdat het tegendeel bewezen is!
RioTom Posted February 16, 2012 Posted February 16, 2012 Was meer een vraag van mij......! Niets is zeker in dit land, totdat het tegendeel bewezen is! Lijkt mij prima, knallen via Doetinchem? 1
Smart Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 kia dag enschede wanneer? Was meer een grappige vraag van mij.......toch?
MiNi0101 Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Ik zag in een toyota boekje dat ze (vanuit Toyota zelf) een Efteling dag hadden... hele parkeerplaats vol met dezelfde auto's, en dan aan het einde van de dag je auto terug zoeken door steeds op je afstandsbediening te drukken tot je lampen gaat knipperen...
RioTom Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 En dan nu ook een serieuze vraag? Gaat er een meeting plaatsvinden? Heeft dit voorgaande jaren plaatsgevonden? Of is het een typisch geval 80 mensen roepen ja en uiteindelijk komen 14 mensen opdagen,....
bigwade Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Leuk en leerzaam event hier.. http://www.kiaclub.nl/topic/9311-toeter-ombouw-te-nieuwegein-spiii-2012-28-april/ slechts 4 toeter ombouwers, alle hulptroepen en weet ik wat staat klaar voor een leuke middag, maar men wil niet..
RioTom Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Hmm, zou er best heen willen, maar misschien ga ik die dag naar New York...
bigmac Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Voor de beleving is het misschien wel iets anders of je met allemaal klassiekers aan komt zetten, of met splinternieuwe auto's die je bij de Kia-dealer ook kunt zien (toevallig was ik daar vandaag om even naar de Rio en Venga te kijken en de kofferbak van de Picanto)
bigwade Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Dit gaat om noeste arbeid om den toeter te veranderen in een echte.. Je hoeft niks te kunnen, profs zijn geregeld.......
MiNi0101 Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Hoe slecht is de standaard toeter dan? Een meeting lijkt me verder wel een keertje leuk! (Als ik mijn Rio heb)
Smart Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Hoe slecht is de standaard toeter dan? Stel je een adhd cavia voor....something like that!
MiNi0101 Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 een schorre ADHD cavia... moeilijk voor te stellen, maar klinkt ENG... dus weinig reden om te veranderen... Had ook ff toeters beluisterd op internet... maar meertonige toeters, is dat niet verboden?
Recommended Posts