bigwade Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Dames, heren Ook dit jaar houden we een Toeterverherombouw middag voor de SP3 en evt andere types. Bowie97 is benaderd en wil graag weer zijn kennis met jullie delen. Toeter hier bestellen: http://www.valkmotorparts.nl/ m.v.v. kiaclub, dan krijg je korting (als het goed is) We houden het even bij de Toeterombouw en geen Xenon of Led-inbouw, dat laten we graag aan anderen over. Locatie: Nieuwegein vlak bij McDonalds Houten/NwGein afslag 18 A12 Datum: Zaterdag 28 april Het is de bedoeling dat je je toeter zelf gaat vervangen met hulp/steun, instructie, van ervaringsdeskundigen! Voor de Sportage 3 worden door Bowie97 handmade beugels gemaakt om de Stebel keurig achter het logo gemonteerd te krijgen. Ook aansluit materiaal wordt voorbereid. Je hoeft waarschijnlijk alleen een Stebel Nautulus + relais mee te nemen. Voor andere type Kia's zal iets ter plekke verzonnen moeten worden. Er zijn 3 bouwmarkten in de buurt. Dit kost wel tijd dus als dit door iemand anders min of meer voorbereid kan worden zou dat geweldig zijn. We heffen nu wel "entree" 25,- euro voor de SP3 ombouwers (beugels, materiaal en catering) 10,- euro voor de dhz/niet SP3 (catering, materiaal) 5,- euro voor Kijken/Ongevraagd Advies en Sfeer Maken (catering) Als er leden willen sponsoren kunnen die bedragen naar beneden. Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/20/25 Euro p/p) Major Case! vand.m! mrBubbles! kruis! beolab4 mika kjelld Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Labramatiër Wimis Micle Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank Bij regen en &--#60;15gr gaat het niet door. Aanmelden kan bij deze. NB bij teveel aanmeldingen gaan we of loten of selecteren op aantal berichten op dit KiaClub forum. Met vriendelijke groet, bigwade en vand.m
Guest Warmentuuter Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Ik kom voor die vijf euro wel sfeer maken. Krijg ik wel koffie dan?
MrBubbels Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Mooi initiatief, ik heb in principe alles al voorbereid en kan het er zo inproppen. Wat wordt er bedoeld met: 10,- euro voor de dhz/niet SP3 (catering, materiaal)?? en dan met name dhz?? moet je dan 10 euro betalen als je dan alles zelf gaat doen met je eigen materiaal en dan 10 euro betalen voor een kopje koffie ??
bigwade Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Als je geen gebruik maakt van aansluit materiaal en of beugels kun je het ook thuis............ haha, doen zeg ik. Als je gebruik maakt van aansluit materiaal en catering is dat idd 10 euro, beugeltjes zelf regelen. Als je denkt dat we daar rijk van worden dan denk je echt verkeerd. Even hoor, niet om te zeuren, maar Bowie97 gaat speciaal beugeltjes maken/spuiten en ander spul verzorgen en dat willen we dit keer gewoon vergoed hebben. Dat is toch niet te veel gevraagd ?
bigwade Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Ik kom voor die vijf euro wel sfeer maken. Krijg ik wel koffie dan? Meer dan dat, echt...
Smart Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Nee, er is catering. D.w.z. dat er ook wat te snaaien valt, naast dat overheerlijke kopje koffie die daar vers geschonken wordt. De kosten van € 10,00 leg ik uit als zijnde de kosten die worden gemaakt voor materiaal én catering. Dat lees ik er in ieder geval uit. Is natuurlijk niet echt duur voor een onvergetelijke dag met je medeforummers...... En die Bowie97 hé.....die heeft reeds het nodige (lees: inbouwhandleiding) gefabriceerd voor de toeterdoelgroep. Edit, was al op geantwoord! Oh ja, ik kom ook nog even in de weg lopen......
Guest Warmentuuter Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Tot de 28 ste dan. ik neem wel gereedschap mee. Mocht ik het sfeer maken zat zijn. Vroeger heb ik ooit een technische opleiding gehad.
bigwade Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Tot de 28 ste dan. U heeft een vinkje.. Welkom. Volg deze draad voor meer info.
bigwade Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Oh ja, ik kom ook nog even in de weg lopen...... U heeft een vinkje.. Welkom. Volg deze draad voor meer info.
bowie97 Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Doen we later....laten we zeggen 1 april We hebben ruim de tijd. Eerst de deelnemers.. is weer weg.
xtra40 Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 ik ben er ook mischien niet de geheele dag (me moeder is jarig )maar ik ben van de partij zal ook wat gereed schap meenemen en als er nog wensen zijn wat er nodig is aan materiaal of gereedschap laat maar even weten dan regel ik wat kan wel het een en ander mee nemen van me werk (zit in de autos )(boutjes moertjes tape of stekkertjes verzin maar eens iets )
Specialmade Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Wil dit absoluut niet missen, heb de vorige keer genoten en vond het leuk om mede forummers te ontmoeten. 28 april ben ik, voor de GEZELLiGHEID, aanwezig. Zal mijn fototoestel weer meenemen. Ga nu vast sparen voor de entree Grtz. Specialmade
bigwade Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Ga nu vast sparen voor de entree Grtz. Specialmade vinkje!
bob Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 hulpmonteur bob zal aanwezig zijn om hand en spandiensten te verichten zal ook wat gereedschap meenemen
bigwade Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 hulpmonteur bob zal aanwezig zijn om hand en spandiensten te verichten zal ook wat gereedschap meenemen vinkje! bedankt!
Major Case Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Ik zal er zeker zijn, met alles erop en eraan.
bigwade Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Tussenstand Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/25 Euro p/p) Major Case vand.m Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank
Preston Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Vijf Euro vind ik niet veel om in de weg te lopen.. sign me in. Al weet ik van de vorige toeterdag dat de catering prima verzorgt is verzorg ik voor alle aanwezigen een lekkere punt Skitaart - wereldberoemd in en om de Utrechtse Hevelrug - wordt ondanks de naam zomer en winter gegeten http://www.skitaart.nl/ ( Ben je aan de lijn, of andere reden dat liever niet zoveel zoet binnenkrijgt.. stuur me een PM en we komen er wel uit )
Coronado Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Spijtig van 28 april, moet helaas werken die dag. Had er graag bijgeweest. Maak er een leuke dag van. Mijn toeter van de eerste toeterdag doet het nog steeds goed, ook in het vriesweer werkte ie perfect, dus alle vernieuwers : have fun
Alex VB Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Leuk dit 2e initiatief.. Zo komen we er wel met z'n allen.. Zet mij voor de 28ste maar ff op de reservelijst. Ik kan nu niet zeggen of ik er wel of niet ben. Dit ivm reistijd (± 2.5uur) en eventueel Jumpingwedstijd van dochterlief.
HellRaver Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Is er ervaring met de inbouw in een Kia Cee'd SW uit "11?
bigwade Posted February 29, 2012 Author Posted February 29, 2012 Is er ervaring met de inbouw in een Kia Cee'd SW uit "11? Nee, de ceed en andere Kia's wordt puzzelen..
hwvvdo Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Helaas komt het mij op de 28e april niet uit. Misschien komt er nog wel een toeterdag.
Recommended Posts