Jump to content
bigwade

TOETER OMBOUW TE NIEUWEGEIN SPIII- 2012 28 april

Recommended Posts

Het verbaast mij werkelijk waarom de animo om deel te nemen aan deze toeterombouwdag

zo gering is, terwijl ik in verschillende topics lees dat men een andere toeter ingebouwd wil

hebben. Deze dag is juist bij uitstek dé dag om hierbij door professionals geholpen te worden.

Zij begeleiden de klus daar waar nodig. Je moet alleen zelf een klein beetje handig zijn.

De gemiddelde knutselaar kan dit al voor elkaar boksen.

Wat weerhoudt de forummers?

1. Is het de geringe prijs voor de te maken onkosten, zoals materialen en catering?

Zo ja, dan moet je dit eens laten doen door de dealer......echt wel schrikken!!

2. Is het de prijs van de toeter?

Zo ja, dan ben je nog niet toe aan verandering.....!

3. Is het de afstand die overbrugd moet worden?

Zo ja, zie 2.

Er zijn er die misschien even een zetje nodig hebben. Bedenk dat de toeterombouwdag

2011, dus voor de degenen die als eerste hebben afgetrapt, ook nieuw was. Zij hebben

een fantastische dag gehad. Ik was erbij en heb genoten! Het filmpje was de bekroning

van een leuke, gezellige en zeer zonnige dag.

De datum en locatie is bekend, de tijden plusminus, wat doet je nog aarzelen? KOM!! ;)

Het verbaast mij werkelijk waarom de animo om deel te nemen aan deze toeterombouwdag

zo gering is, terwijl ik in verschillende topics lees dat men een andere toeter ingebouwd wil

hebben. Deze dag is juist bij uitstek dé dag om hierbij door professionals geholpen te worden.

Zij begeleiden de klus daar waar nodig. Je moet alleen zelf een klein beetje handig zijn.

De gemiddelde knutselaar kan dit al voor elkaar boksen.

Wat weerhoudt de forummers?

1. Is het de geringe prijs voor de te maken onkosten, zoals materialen en catering?

Zo ja, dan moet je dit eens laten doen door de dealer......echt wel schrikken!!

2. Is het de prijs van de toeter?

Zo ja, dan ben je nog niet toe aan verandering.....!

3. Is het de afstand die overbrugd moet worden?

Zo ja, zie 2.

Er zijn er die misschien even een zetje nodig hebben. Bedenk dat de toeterombouwdag

2011, dus voor de degenen die als eerste hebben afgetrapt, ook nieuw was. Zij hebben

een fantastische dag gehad. Ik was erbij en heb genoten! Het filmpje was de bekroning

van een leuke, gezellige en zeer zonnige dag.

De datum en locatie is bekend, de tijden plusminus, wat doet je nog aarzelen? KOM!! ;)

Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Nu maar hopen dat ze zich aanmelden!

Groet,

vand.m

Laat mij maar op de lijst staan Smart. Heb vrij gekregen van het werk en 5 min geleden mijn toeter bezorgt. (vrijdag per mail besteld ivm korting nu al bezorgt).

Ik ga proberen deze voor de dag zelf in mijn auto hebben zitten zodat ik lekker in de weg kan lopen hahahaha. (of gewoon mijn ervaring delen met andere Cee'd rijders)

Voor alle zekerheid neem ik poetsspullen mee. Mocht er tijd overblijven en de juiste personen zijn aanwezig wil ik graag kennis op doen van div producten.

Maar de toeterinbouw gaat voor, dat moet eerst gebeuren die dag.

Ik heb ook permissie om die dag in de weg te lopen, maar de aanmeldingen moeten dan wel binnenstromen.

Als het aan mij ligt kom ik toch wel. Dan gaan we het wel over fotografie hebben. (neem ik mijn camera ook mee).

Gezien het 30 grd wordt moet het geen probleem zijn om de dag te vullen :vorigepost:whistling:

Vandaag mijn toeter definitief ingebouwd. Zit achter de gril aan de rechter kant. (bijrijder kant)

Is bij de Cee'd goed te doen. Als je wil zien hoe het eruit ziet moet je 28 april komen. Als je er dan toch bent, neem dan gelijk ook een toeter mee, dan mag je spieken en zal ik indien nodig een helpende hand bieden.

• Like 1

Alle hulptroepen en techneuten staan strak voor assist,

nu alleen de kandidaten nog....

Waar blijven toch die kandidaten die eerst wel wilde en nu niets meer laten horen?

Maar ook andere die de toeter ingebouwd willen hebben zijn welkom.

We bijten niet hoor?

Kan dit topic mogelijk weer ergens in de belangstelling gezet worden?

Ik bedoel dus wat opvallender! Zou dat helpen?

Ik zou het heel jammer vinden als de toeterinbouwdag 28 APRIL niet door zou gaan !

Groet,

vand.m

Ik heb speciaal voor deze dag een snipperdag moeten aanvragen op het werk. Ik ben zaterdag de enige van de TD. Omdat zaterdag mijn dag is, moet er een collega mij vervangen en is dus overwerken. Ik zou er ontzettend van balen als de dag wordt afgeblazen omdat er nu ineens een animo meer is. Dus ook namens mij waar blijven de kandidaten die in het begin ja hebben gezegt.

Ook ik moet een eindje rijden zie mijn woonplaats en ook ik moet intree betalen, maar dat weerhoud mij niet om niet te komen. (ook het nemen van een snipperdag niet)

Dus kom en geniet van een prachtige dag.

Micle de Greef

het gaat de goeie kant op wil graag veel toeters voor jullie inbouwen die dag

Aan de hulptroepen ligt het niet.

Ook niet aan de in de weg lopers.

We hebben ivm kosten beugels maken/montage en meer minstens 9-10 toeterverherbouwers nodig.

stand tot nu (niet veranderd sinds 5 mrt) is dit:

Mastermontage:

Bowie97

bevestigd

Hulpmontage:

xtra40 en bob

beiden bevestigd.

Kandidaten: (max 12 auto's)

(kosten 10/20/25 Euro p/p)

Major Case!

vand.m!

mrBubbles!

kruis!

Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6)

(kosten 5 Euro p/p )

Warmentuuter

Smart

Specialmade

Labramatiër

Wimis

Micle

Locatiemanagement/Catering

bigwade + Ank

Guest remcob

Ik had graag gekomen voor een toeterherbouw maar dat wordt lastig als je auto nog niet hebt.

Wel top initiatief en mocht er een volgende keer komen ben ik wel van de partij.

Succes en ik hoop dat er nog meer aanmeldingen komen.

Ik blijf er in geloven maar niet te lang meer ben ik bang!

Maar hoop doet leven!

Dus hopen dan maar!

Zien de leden de aanmeld lijst wel?

Ik moet naar pagina 2 van het sportage3 forum om iets te vinden van de toeterinbouwdag!

Of ligt dit aan mij? Kan natuurlijk ook.

Groet,

vand.m

Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de toeterinbouwdag. stebel nautils al besteld. ik kom natuurlijk ook voor de gezelligheid en om ervaringen uit te wisselen.tot dan!!!

• Like 1

Mooi @beolab4. Als het allemaal doorgaat wordt het hele leuke dag. Zeker weten!

BW zal je ongetwijfeld op de lijst zetten als kandidaat.

Nu nog een stuk of 5 kandidaten voor het daadwerkelijk toeterverherbouwen. Maar dan bedoel ik Minimaal 5. Mogen er ook 7 worden.

Het is nog geen 28 April.

Ondertussen komen er weer nieuwe SP3`s op de weg (ik zie er steeds meer rijden) die de toeter ook niks vinden en die gaan zich echt wel hier melden.

Het kan nog dus afwachten maar.

Groet,

vand.m

We kijken het tot 7 april aan w.b. aanmeldingen en dan besluiten we of

het door kan gaan.

Persoonlijk zou ik geen rede vinden om het niet door te laten gaan. Ook niet bij weinig aanmeldingen. Ik zal het niet minder gezellig hebben als er 5 deelnemers zijn ipv 12.

Na de inbouw kunnen we vast nog iets leuks doen. (al is het gezaamlijk op een terras zitten) Vindt het persoonlijkal leuk om kennis te maken met de persoon zelf die achter de avatar zit.

Natuurlijk is dit een persoonlijke reden en die hoeft niet voor bv de organisator ook zo te gelden. Voor mij is het niet gemakkelijk om op zaterdag vrij te krijgen, vandaar dat ik graag wil dat het toch door gaat. (had namelijk al een vrije zaterdag staan een week later en heb alles uit de kast moeten halen om vrij te krijgen)

Mocht de organisatie besluiten om de dag af te blazen, dan zal ik het zeer jammer vinden maar respecteer het besluit en vind ik het tof voor de genomen tijd en moeite.

We hebben nog even dus wacht ik geduldig af.

Micle

• Like 1

@vand.m

Hoi ik hoop dat het allemaal doorgaat. Het is mij alleen niet duidelijk hoe het nu zit met de beugels want het ene moment lees ik dat de beugels gemaakt worden en het andere moment staat er beugels zelf meenemen.

Kan iemand dit aub voor mij verduidelijken. De toeter is inmiddels binnen met het installatiepakket van Valk.

Groet, beolab4

@vand.m

Hoi ik hoop dat het allemaal doorgaat. Het is mij alleen niet duidelijk hoe het nu zit met de beugels want het ene moment lees ik dat de beugels gemaakt worden en het andere moment staat er beugels zelf meenemen.

Kan iemand dit aub voor mij verduidelijken. De toeter is inmiddels binnen met het installatiepakket van Valk.

Groet, beolab4

@beolab4

Beugels meenemen is bedoeld voor hen die geen SP3 hebben maar een andere auto of andere Kia.

Dat heeft te maken met het feit dat eerder al een toeterinbouwdag is geweest en uit die ervaring heeft Bowie97 beugels ontwikkeld!

Alleen zijn dat beugels op maat gemaakt voor SP3.

Hier de handleiding die Bowie97 destijds had gemaakt voor de inbouw van de Stebel in een SP3:

http://www.kiaclub.nl/topic/5265-claxon/page__view__findpost__p__67835

Nu niet gauw alles zelf doen en niet naar de gezellige dag op 28 April komen hoor!

Maw. beugels voor de SP3 kunnen gemaakt worden hoef je niet mee te nemen en hoort ook nog eens allemaal bij de prijs.

Beugels voor een ander merk of type Kia, zelf maken evt. mbv hulp of mastermonteurs.

Groet,

vand.m

Mastermontage:

Bowie97

bevestigd

Hulpmontage:

xtra40 en bob

beiden bevestigd.

Kandidaten: (max 12 auto's)

(kosten 10/20/25 Euro p/p)

Major Case!

vand.m!

mrBubbles!

kruis!

beolab4

Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6)

(kosten 5 Euro p/p )

Warmentuuter

Smart

Specialmade

Labramatiër

Wimis

Micle

Locatiemanagement/Catering

bigwade + Ank

Kom op mensen, waar blijven de aanmeldingen voor de toeterinbouw ?

Ik rijdt nu zo'n 7 maanden Kia en heb de cavia toeter maar 2x gebruikt. Toch wil ik een andere toeter (en daarna zal ik 'm zeker vaker gebruiken :osama: ).

Voor het het geld hoef je het niet te laten (ong. 0.03% van de prijs van de auto) en je krijgt er ook nog eens een leuke dag voor terug.

Eindelijk eens weg bij vrouw en kinderen ...

Ook een prima kans om eens live te zien wat anderen gedaan hebben met overige inbouw ideetjes (velgen/navigatie/xenon/achterlichten/treeplanken enz.)

• Like 1
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...