Ga naar inhoud

TOETER OMBOUW TE NIEUWEGEIN SPIII- 2012 28 april


Aanbevolen Berichten

Martin Valk van valkmotorparts laat het volgende weten:

Dag bigwade, dank, ben benieuwd. Laat de mensen als je wilt nog even weten dat ze het makkelijkst even via mail bestellen: sales@valkmotorparts.nl Dan krijgen ze de claxon met een factuur erbij, mogen ze op rekening betalen. Het is een behoorlijk gedoe als mensen via de site bestellen en betalen, waarna ik achteraf 10% moet terugboeken. De kortingscode-optie bij bestellen is nog niet opgeleverd, dat lost dit probleem op. Eigenlijk zou iemand zich moeten opwerpen om een Magnum TM/2 te monteren: deze past ook erg goed qua type geluid en zal zeker bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Martin Valk van valkmotorparts laat het volgende weten:

Eigenlijk zou iemand zich moeten opwerpen om een Magnum TM/2 te monteren: deze past ook erg goed qua type geluid en zal zeker bevallen.

Als hij er eentje (gratis) opstuurd wil ik hem wel inbouwen hoor. Maak er nog een beschrijving van ook dan. :devil2::innocent:

Link naar reactie
Delen op andere sites


post-748-0-23369000-1330544557_thumb.jpgHet wordt een top dag denk ik, ff inbreken in dit topic !! even een vraagje mijnerzijds, aan gezien er verder geen xenon of ander technische dingen gaan gebeuren met de verlichting is het misschien wel leuk voor wat liefhebbers van wit licht en kom ik met de vraag of dat er interesse is voor witte kentekenverlichting lampjes. Ik kan via een kennis van de Newminiclub aan canbus kentekenverlichting komen voor een zacht prijsje, deze lampjes geven echt wit licht (zie foto) ondanks dat het geen goede foto is kan je toch wel zien dat het gele licht er niet meer is.Dit kan dan gelijk ff geknutseld worden tijdens (of na) de toeterinbouw.

De prijs zal ongeveer 9 euro per lampje zijn.

Ik hoor het wel en neem gewoon anders een 20 lampjes mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Paar dagen ziek op bed gelegen dus liep mails achter. Morgen ff kortsluiten met partner. Zag niets op de kalender staan en ff op het werk regelen. Partner kennende wenst ze mij veel plezier die dag als ik maar voor het donker thuis ben hahahha (lol)

Zet maar vast een vinkje, alleen niet te dik. Moet nog op het werk zien te regelen.

Is er ook al een tijdstip bekent??? ik werk namelijk tot 12:00 uur

Link naar reactie
Delen op andere sites


I.p.v. € 5,00 voor de catering doneer ik € 10,00 om in de weg te mogen lopen.......!

Noteer dit even BW, ik zie het bankrekeningnummer wel verschijnen...... ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij zeg je dit gewoon omdat je mij er niet bij wil hebben ;)

Beslist niet.

Ook Rio's, Pica's, Venga's zijn welkom.

We hebben alleen een bewezen hufterproof oplossing voor de SP3 direct

in de aanbieding.

Als er anderen zijn die net als bowie97 alles incl. beugels voorbereid voor andere kia's is dat

prima natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Het zal toch niet om de prijs gaan.

Ik zag dat de toeters in de aanbieding zijn.

Dus +/- 50 voor de toet + 25 eutjes voor de hulp in de montage en catering.

Smart, Birdfeeder, Wimis en ik lopen ook nog eens lekker in de weg en geven commentaar.

Dat heb je niet bij de Kia dealer.

Daar heb je geen gezellige dag en ben je twee honderd eutjes kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voordat het 28 april is is er al veel water door de maas gestroomd richting Noordzee. Geef de mensen ff de kans om hun agenda te pakken, te overleggen met partner en te plannen..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zullen ongetwijfeld aan en afmeldingen komen. Ik denk wel dat er i.v.m. de planning een sluitdatum moet zijn!

Bij voorbaat dank voor de hulp die is aangeboden aan de mensen die ik misschien (nog) niet heb bedankt.

En zeker niet op de 2e plaats BW die zich nu per slot van rekening voor de tweede keer inzet.

Iig. verheug ik mij op de 28e.

Groet,

vand.m

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag mijn vrije dag lig li weer ziek op de bank. Bij mij in de straat woont een automonteur neem aan dat hij mij kan vertellen hoe Ik mijn bumper moet demonteren. Kan Ik die kennis met jullie delen. Verder bied ik natuurlijk mijn kennis en handen aan. Ik heb gwen ervaring met auto's, maar ik week wel bij de TD van een thermen. Morgen even vrije dag invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...