bigwade Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Iemand ervaringen met dit soort privacy shades ? http://link.marktplaats.nl/521855144 Ziet zoiets er een beetje uit of is het "cheap looking" ? Quote
Smart Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Heb ik gezien, is prima kwaliteit en bijna origineel netjes afgewerkt. Sinds kort ook leverbaar voor de Hyundai iX20, dus ook voor de Venga is mij door Sonniboy gemaild. Quote
bigwade Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Waar zit sonniboy ? evt. samen gaan kijken ? Vind folie best geld en bubbels op den duur wil ik niet. Dit zijn dingetjes die er ook uit kunnen, als je ze zat bent. Dat is plus ! Zijn er meer leveranciers met keuzes w.b. afdonkering en materialen ? Quote
Smart Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Deze link en deze link staan bij mij onder favorieten. Waar Sonniboy zit weet ik niet. Quote
bigwade Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Die laatste is dezelfde als van mijn link en is sonniboy of gebruikt zelfde foto's.. 99 eu voor de kleinste autootjes Adresje opzoeken en eens langs gaan ? Quote
Smart Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Opsturen is eigenlijk wel goedkoper, eerlijk gezegd. Groningen of Sittard......even op de kaart kijken pffffff! Quote
bigwade Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 bestel jij toch eerst ? Hoor ik wel of het ruk is, haha! Quote
bigwade Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 autozonweringshop vragen om betere foto's ? Ben nog steeds benieuwd naar ervaringen van anderen. Quote
Smart Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Ik wil geen set waarbij het achteruitgedeelte uit twee stukken bestaat. Er is een ander merk die het uit één stuk heeft. Even rondkijken, ben trouwens op dit moment nog niet op de kooptour! Eerst helemaal overtuigt zijn. Quote
bigwade Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Op het Puntoforum is men heel tevreden over de Sonniboys. link ? Quote
bigwade Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Ben het met Smart volkomen eens dat de achterruit shade uit 1 deel moet bestaan. Je zit anders steeds naar zo'n panty in je spiegel te kijken. Toch raar. Quote
Smart Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 toch ander volk hè..fiat.. Zeg maar gerust apart...... Quote
HellRaver Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Ik heb ze ook... zijn prima en EXACT dezelfde als je bij Kia zelf kan bestellen (dan zijn ze alleen duurder) Helaas is het voor Kia modellen niet mogelijk om de achterruit in 1 geheel te krijgen, hier ben ik namelijk naar op zoek geweest omdat ik ook geen 2 delen wilde. Er zijn in principe 2 leveranciers: Privacy Shades en Sonniboy en deze worden via via verkocht. Sonniboy heeft een beperkt aantal automerken maar vult dit aan met Privacy Shades. Kijk maar op hun website, bij merken die ze niet leveren staat expliciet dat het om Privacy Shades gaat. Privacy hebben altijd 2 gedeeltes op de achterruit, Sonniboy niet. Ik moet nog een setje voor m'n ouders hebben, dus als mensen willen bestellen moeten we misschien kijken of we korting krijgen als club of met meerdere tegelijk kopen? Kwaliteit is gewoon prima, het werkt met clipjes die je plaatst waar de "shades" achter haken. Quote
HellRaver Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Goedkoopst: http://www.autocomfortwebshop.nl/c-1265837/kia/ Alleen hier krijg je €10 korting als ze elders goedkoper zijn: http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/kia-onderdelen/521855144-sonniboy-privacy-shades-zonwering-autozonwering-kia.html?fromAuth=1&mtype=2&fta=&return=eJxLtDKwqq4FAAZPAf4%253D Maar goed wie heeft er interesse om mee te doen aan een inkoopactie? Die wil ik dan eventueel wel organiseren... Quote
bigwade Posted January 20, 2012 Author Posted January 20, 2012 Helaas is het voor Kia modellen niet mogelijk om de achterruit in 1 geheel te krijgen, hier ben ik namelijk naar op zoek geweest omdat ik ook geen 2 delen wilde. Voor het autootje dat krijg wel, alleen zijn ze dan 199 eu,- Er zijn in principe 2 leveranciers: Privacy Shades en Sonniboy en deze worden via via verkocht. Sonniboy heeft een beperkt aantal automerken maar vult dit aan met Privacy Shades. Kijk maar op hun website, bij merken die ze niet leveren staat expliciet dat het om Privacy Shades gaat. Privacy hebben altijd 2 gedeeltes op de achterruit, Sonniboy niet. goeie en bruikbare tip ! Ik moet nog een setje voor m'n ouders hebben, dus als mensen willen bestellen moeten we misschien kijken of we korting krijgen als club of met meerdere tegelijk kopen? Kwaliteit is gewoon prima, het werkt met clipjes die je plaatst waar de "shades" achter haken. Heb je als je achterin zit niet een opgesloten gevoel met die dingen, en hoe is het zicht ? Voordeel is wel dat ze er later altijd weer uit kunnen. Ik hik even tegen die 199 eu aan, Wat zou het schelen ? En wat kost ramen tinten überhaupt ? Quote
bigwade Posted January 20, 2012 Author Posted January 20, 2012 "En wat kost ramen tinten überhaupt ?" Net prijsopgave binnen. bij: http://www.budgetblindering.nl/ Eu 250,- 5 jaar garantie Quote
HellRaver Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 "En wat kost ramen tinten überhaupt ?" Net prijsopgave binnen. bij: http://www.budgetblindering.nl/ Eu 250,- 5 jaar garantie De reden dat ik niet voor blindering heb gekozen is omdat je dit in de winter niet weg kan halen. Meestal is het dan donkerder en met blindering wordt het dan al snel TE donker (mijn mening) Daarnaast hebben shades nog een heel groot voordeel: Je kunt het raam gewoon open doen terwijl de shades er voor blijven zitten, hierdoor vliegt niet alles naar binnen (en naar buiten) en kunnen ook de kinderen en huisdieren niet buitenboord gaan hangen. Dus in de winter haal ik ze weg, en de clipjes blijven zitten dus in de zomer heb je ze binnen 1 minuut weer terug geplaatst. De streep in het midden went, hetzelfde als ruitverwarming, dat zie je in het begin maar als je er aan gewend bent zie je het niet meer. Quote
bigwade Posted January 20, 2012 Author Posted January 20, 2012 Is het met die blindering dan zoveel donkerder dan getint privacy-glas ? Bij die budget boer kun je kiezen uit 5 dekkingen. Bij mijn SP2 had ik bij de voorste zijruiten 25% dan 50% en 75% (niet zeker) Met die folie kun je dus wel kiezen, met de Sonniboys niet. Heb jij plaatjes of moet ik daarvoor op het Fiat forum kijken. edit: sjonniboy en dan foto's googelen doet wonderen. Hier zijn ze ook al zo aardig: http://www.audiforum.nl/forum/interieur/50883-het-grote-post-je-sonniboys-pics-topic.html Ik weet het nog niet Quote
gare aap Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 ok wou ook zoiets gaan aanschaffen maar twijfel ook nog,,, dus ben eigenlijk benieuwd... ik wil het wel is met me eigen ogen zien. ipv foto's Dus wie schaft ze aan, en rijd ff een rondje in nederland?? Quote
HellRaver Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Is het met die blindering dan zoveel donkerder dan getint privacy-glas ? Bij die budget boer kun je kiezen uit 5 dekkingen. Bij mijn SP2 had ik bij de voorste zijruiten 25% dan 50% en 75% (niet zeker) Met die folie kun je dus wel kiezen, met de Sonniboys niet. Heb jij plaatjes of moet ik daarvoor op het Fiat forum kijken. edit: sjonniboy en dan foto's googelen doet wonderen. Hier zijn ze ook al zo aardig: http://www.audiforum...pics-topic.html Ik weet het nog niet Tja 50% is wel op het randje volgens mij want het minimaal 50% doorlaten en het glas zelf houd ook nog wat tegen... kan je dan duur komen te staan. (Boete plus ter plekke verwijderen) dus laat het altijd even checken met een Tint Man zodat je zelf ook kan zien dat het "legaal" is. Privacy Glass geeft een heel ander beeld als folie... Bij m'n Mazda 5 had ik Privacy Glass en daar had ik geen last van maar met folie was het net of ik een zonnebril op had. Maar goed als jullie mijn nieuwe Privacy Shades lappen dan rijd ik wel een rondje door Nederland ;o) Ow en niet iedereen wil folie dus bij verkoop levert je dit waarschijnlijk niets op terwijl je Privacy Shades altijd nog los kunt verkopen. Quote
gare aap Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Maar goed als jullie mijn nieuwe Privacy Shades lappen dan rijd ik wel een rondje door Nederland ;o) HAHA zo wil ik het ook wel,,, maar goed meerdere mensen die samen voor Hellraver de shades willen lappen??? Quote
Recommended Posts