Jump to content

blij blij blij sorry moet het even kwijt!

Recommended Posts

Posted

Wat zal dat een goed gevoel zijn.

Jammer alleen dat je nu hele zware, slapeloze 7 nachten tegemoet gaat.

Wanneer heb je hem besteld?

Ik heb de mijne vandaag besteld, en ik heb nu al de behoefte om te bellen om te vragen of de auto al onderweg is :P

Posted

Wat zal dat een goed gevoel zijn.

Jammer alleen dat je nu hele zware, slapeloze 7 nachten tegemoet gaat.

Ik heb de mijne vandaag besteld, en ik heb nu al de behoefte om te bellen om te vragen of de auto al onderweg is :P

De dealer werd ookal een beetje sjaggie van me omdat ik belde. Vorige week woensdag nog gebeld en toen wist ie nog van niks en nu staat ie al bij hem. Ik had hem trouwens 30 december besteld dus heb uiteindelijk maar kort hoeven wachten.

En stja dat slapen.......ik ben er bang voor hahahhaah

Posted

Een maandje levertijd, de dealer had niet toevallig al wat in pre-order staan? :cool: Lucky bastard! :chris:

Ik wou de mijne ook nog met schuif/kantel dak voorzien, maar dat zou met navi pack helemaal een ramp worden om te leveren.

+6 maanden levertijd, dus 100% zeker extra BPM betalen....

Posted

hopelijk is het niet waar wat je zegt, mijn dealer gaat eigenlijk nog steeds uit van een vermoedelijke levertijd van 30 maart 2012 en heb dan bijna nog 3 maanden ruimte voordat het in de 20% bitjelling/bpm gaat vallen

• 5 weeks later...
Posted

ik was vorige week dinsdag gaan kijken naar de Rio ( ik ging eigenlijk naar de VW voor een 2e hands polo of een nieuwe evt ) savonds besloten te kopen en getekend. de vrijdag erop kon ik hem ophalen. gelukkig maar 3 nachten slapeloos :) het was wel het showroom model dan die er 1 week stond.

Posted

Gefeliciteerd!! Wat goed!!

Ik weet zeker dat je ervan gaat genieten! Plaats je wel veel foto's??

had je het tegen mij of tegen silly ? :)
Posted

ik ben bezig met foto's maar moet ze nog even kleiner maken. zijn nu allemaal 2-3 mb. en ze zijn niet up to date :P dinsdag gaan alle stickers er af. ( eco was er natuurlijk vanaf dag 1 al af )