opa-john Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 Hallo, sinds eind december 2011 in het bezit van een KIA Venga (Brooklyn) en bevalt tot nu toe uitstekend. Ook de navigatie werkt naar behoren en is up to date. Echter indien ik de postcode invoer krijg ik alleen de cijfers met daarbij de naam van de stad/dorp. Maar ja, dan is het nog een groot gebied om te zoeken indien je de straatnaam niet weet. Heeft iemand hier ervaring mee. groeten, opa-john Quote
Opa_Niek Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Opa_John helaas kan ik je nog niet helpen, maar misschien jij wel mij. Ik heb een nieuwe venga 1.6 met navigatie pack gekocht levering half Juni maar wat voor merk (cq type) navigatie zit er eigenlijk in een Venga zodat ik alvast wat informatie over dit type kan verzamelen. Alvast bedankt voor je antwoord Opa_Niek Quote
Smart Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Misschien kan ik hier wel een antwoord op geven. De unit is van LG en de navigatiesoftware is van Navteq. Quote
Specialmade Posted February 16, 2012 Posted February 16, 2012 Hallo, sinds eind december 2011 in het bezit van een KIA Venga (Brooklyn) en bevalt tot nu toe uitstekend. Ook de navigatie werkt naar behoren en is up to date. Echter indien ik de postcode invoer krijg ik alleen de cijfers met daarbij de naam van de stad/dorp. Maar ja, dan is het nog een groot gebied om te zoeken indien je de straatnaam niet weet. Heeft iemand hier ervaring mee. groeten, opa-john @opa-John, Als je alleen naar een dorp of stad wil rijden is het mogelijk, zeker om een dubbel voorkomende stadsnaam te voorkomen, dit in te voeren middels de postcode. Hierbij worden alleen de cijfers gebruikt. Bij het invoeren van de cijfers en daarna direct de navigatie te starten zal het systeem ervan uitgaan dat je naar het centrum wilt. Hier zal het Nav-systeem je dan ook naar toe navigeren. Indien je de straatnaam niet weet zal het systeem daar ook niets mee kunnen. Wellicht is naar het centrum rijden en aldaar vragen dan de beste optie. Beter is om thuis, desnoods middels de telefoongids of Google, het juiste adres te achterhalen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Smart Posted February 16, 2012 Posted February 16, 2012 Ik onderschrijf het verhaal van Specialmade helemaal. Quote
Recommended Posts