Jump to content

Weg met die Venga

hvanschie

Recommended Posts

Vandaag (26-01-2012) Mijn KIA Venga ingeruild voor een KIA Soul Beat. Al die mankementen aan mijn Venga, ik begon het zo langzamerhand meer dan zat te worden! Ik ben in mijn leven nog nooit zo vaak bij een auto-dealer geweest voor mankementen aan een auto als bij de Venga. Gelukkig was ik met 7 jaar garantie. Ben benieuwd hoe de Soul gaat bevallen. Mijn vrouw vond hem in beginsel niet mooi, maar na een korte testrit en een goede inruilprijs was ook zij helemaal overtuigd dat dit hem moest worden. Wordt vervolgd

Veel fijne probleemloze KM,s toegewenst met de Soul.

Alleen het meerverbruik zal wel even wennen worden.

@Bigwade:

Vergelijk de postings bij de Sorento eens met die van de Soul , wel allen die welke betrekking hebben vanaf modeljaar 2009 , dam valt het aantal postings nog mee bij de Soul,s hier als je dat af weegt tegenover het aantal verkopen :innocent:

Alvast van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf en hopelijk krijg je er een betere ervaring mee dan met je Venga!

Lange levertijd?

BaBaCC

Oh...dat is nog te doen. Zeker als je op dit forum de levertijden leest van andere modellen. De 1e week zit er al weer bijna op. Dus nog maar4 dan! Hoe bedoel je naar jezelf toe rekenen! haha