hvanschie Geplaatst 26 Januari, 2012 Geplaatst 26 Januari, 2012 Vandaag (26-01-2012) Mijn KIA Venga ingeruild voor een KIA Soul Beat. Al die mankementen aan mijn Venga, ik begon het zo langzamerhand meer dan zat te worden! Ik ben in mijn leven nog nooit zo vaak bij een auto-dealer geweest voor mankementen aan een auto als bij de Venga. Gelukkig was ik met 7 jaar garantie. Ben benieuwd hoe de Soul gaat bevallen. Mijn vrouw vond hem in beginsel niet mooi, maar na een korte testrit en een goede inruilprijs was ook zij helemaal overtuigd dat dit hem moest worden. Wordt vervolgd Quote
bigwade Geplaatst 26 Januari, 2012 Geplaatst 26 Januari, 2012 Wat leuk ! Velen keren het merk nogal de rug toe na die ervaringen, maar jullie gaan gewoon voor een andere Kia. Laat ons weten, er wordt veeeeeel te weinig over Souls gepost Veel plezier met je nieuwe auto ! Quote
Gé_ Geplaatst 27 Januari, 2012 Geplaatst 27 Januari, 2012 Veel fijne probleemloze KM,s toegewenst met de Soul. Alleen het meerverbruik zal wel even wennen worden. @Bigwade: Vergelijk de postings bij de Sorento eens met die van de Soul , wel allen die welke betrekking hebben vanaf modeljaar 2009 , dam valt het aantal postings nog mee bij de Soul,s hier als je dat af weegt tegenover het aantal verkopen Quote
BaBaCC Geplaatst 30 Januari, 2012 Geplaatst 30 Januari, 2012 Alvast van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf en hopelijk krijg je er een betere ervaring mee dan met je Venga! Lange levertijd? BaBaCC Quote
hvanschie Geplaatst 30 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2012 Alvast van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf en hopelijk krijg je er een betere ervaring mee dan met je Venga! Lange levertijd? BaBaCC Valt mee ca 5 weken Quote
BaBaCC Geplaatst 31 Januari, 2012 Geplaatst 31 Januari, 2012 Oh...dat is nog te doen. Zeker als je op dit forum de levertijden leest van andere modellen. De 1e week zit er al weer bijna op. Dus nog maar4 dan! Hoe bedoel je naar jezelf toe rekenen! haha Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.