29bart11 Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 hallo iedereen, een vraagje tot sorento xm rijders. hebben jullie problemen met de cruise control. de ene moment werkt hij niet en dan weer wel is er iemand met dezelfde problemen ? mvg bart Quote
Ysie Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Uitleg staat hier op veel verschillende Posts. Er is een beveiliging ingebouwd en na start van de motor moet je eerst eens op de rem geduwd hebben, als je wegrijd zonder de rem bediend te hebben gaat de cr niet. Als de cr dus niet gaat lichtjes de rempedaal bedienen en je zal merken dat het dan werkt. Quote
dannyh Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 ik heb hetzelfde probleem gehad mijn compagnon heeft ook problemen ermee bij hem zijn diverse schakelaars vervangen maar is nog steeds niet goed Die van mij heeft sinds de aankoop nooit goed gewerkt bij mij is de cc van de sorento uitgeschakeld en er is een andere ingebouwd die wel via het stuur werkt alleen heb ik nu maar 1 lampje die aan de zijkant is ingebouwd uit ervaring weet ik dat dit de eneige echte oplossing is alle andere geven na een paar dagen alweer dezelfde problemen m.v.g.danny Quote
29bart11 Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 ik heb hetzelfde probleem gehad mijn compagnon heeft ook problemen ermee bij hem zijn diverse schakelaars vervangen maar is nog steeds niet goed Die van mij heeft sinds de aankoop nooit goed gewerkt bij mij is de cc van de sorento uitgeschakeld en er is een andere ingebouwd die wel via het stuur werkt alleen heb ik nu maar 1 lampje die aan de zijkant is ingebouwd uit ervaring weet ik dat dit de eneige echte oplossing is alle andere geven na een paar dagen alweer dezelfde problemen m.v.g.danny Hallo danny alvast bedankt voor de info even naar de dealer gebeld om te horen dat ze nog problemen hadden met andere sorento's natuurlijk weer niet. ik heb de indruk dat de cancel toets bij mij blijft hangen morgen even binnenrijden bij de dealer Quote
dannyh Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Hallo danny alvast bedankt voor de info even naar de dealer gebeld om te horen dat ze nog problemen hadden met andere sorento's natuurlijk weer niet. ik heb de indruk dat de cancel toets bij mij blijft hangen morgen even binnenrijden bij de dealer die is bij mijn colega ook vervangen(gehele toetsenbakje) maar heeft maar een week geholpen die van mij is 10 keer terug geweest bij durmi auto`s te purmerend wel netjes geholpen maar zij wisten het ook niet meer die van mijn colega is gerapareerd bij de kia dealer in leeuwarden lijkt dat ze eea wel even kunnen nagaan /opvragen m.v.g.danny Quote
Recommended Posts