DTP2 Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 Nu nog maar 2 nachtjes slapen Heb 15 jaar mn rijbewijs en rij nu 2 jaar in een roze (vaal rode) Opel Corsa. Oud beessie, maar verder nooit iets mee aan de hand geweest. Tot afgelopen donderdag ik de ANWB mocht bellen. In zo'n oud beestje zit maar 1 duur onderdeel en die is naar zn grootje zei die kerel. Nu dus maar ff auto's lenen tot de grote dag. Het had dus gewoon zo moeten zijn lijkt het. @Urbanfoto: Klote man! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Juli, 2012 Geplaatst 30 Juli, 2012 @ DTP2, wat duren die twee nachten dan lang he. Quote
DTP2 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 De langste van mn leven Ach, het voordeel is dan weer dat ik van mn vrouw in onze Pro Cee'd "mocht" rijden nadat de Corsa naar de eeuwige jachtvelden was vertrokken. Voor haar een goede reden voor een paar dagen vrij en ik zit er lekker bij. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 wij hebben op 7 juli een 1.2 cvvt comfort pack, deep blue met de 17 inch phantom velgen besteld.... verwachte levering eind augustus.... hopen dat ie dat haalt want ik wordt nu al gek van het wachten! Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 en dat word elke dag dat het dichterbij komt erger en erger zeker als ze je straks bellen met de datum hahahahahah wel in elk geval van harte met je aankoop Quote
snellejelle1985 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 en dat word elke dag dat het dichterbij komt erger en erger zeker als ze je straks bellen met de datum hahahahahah wel in elk geval van harte met je aankoop bedankt! hehe idd door al dat wachten zit ik hier ook al elke dag te lezen. tis ondraaglijk! heb ook nog vakantie dus dat maakt het er niet beter op Quote
snellejelle1985 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 hoe werkt dat trouwens met het bellen over de datum? hoeveel dagen van te voren bellen ze je eigenlijk? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 Dat hangt helemaal van je dealer af die van mij belden een week van te voren Quote
snellejelle1985 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 ik zal het iig meteen hierneer zetten als ik gebeld ben! zou netjes zijn toch, 1,5 maand levertijd... hopelijk halen ze het ook Quote
snellejelle1985 Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 hmzz gebeld maar ze weten nog niets! eind augustus staat in de papieren, maar t zou ook wel eens begin september kunnen zijn meneer, kreeg ik als antwoord.... volgende week nog maar eens bellen begin langzaam t wachten wel een beetje moe te worden! kan ook niet meer teveel km's maken met de mazda, die moest allang voor de 30.000 km garantiebeurt, en hij staat nu al op 32500 km ( ik ga die beurt van zo'n 400 euro dus echt niet meer doen nu de auto op papier al ingeruild is op de kia die we nog niet hebben ). hopen dat ze eind augustus wel halen! kloppen die datums die garage's je geven over het algemeen? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 hmzz gebeld maar ze weten nog niets! eind augustus staat in de papieren, maar t zou ook wel eens begin september kunnen zijn meneer, kreeg ik als antwoord.... volgende week nog maar eens bellen begin langzaam t wachten wel een beetje moe te worden! kan ook niet meer teveel km's maken met de mazda, die moest allang voor de 30.000 km garantiebeurt, en hij staat nu al op 32500 km ( ik ga die beurt van zo'n 400 euro dus echt niet meer doen nu de auto op papier al ingeruild is op de kia die we nog niet hebben ). hopen dat ze eind augustus wel halen! kloppen die datums die garage's je geven over het algemeen? Ze zullen het niet op een dag kunnen zeggen maar als je Rio eind augustus aan komt dan zou je er mee begin september mee kunnen rijden. Als je de mazda hebt ingeruild bij de kiadealer zou ik me echt geen zorgen maken om de garantiebeurt. Jij kan het toch niet helpen dat je Rio er niet is. En je mazda blijft het echt nog wel doen tot de tijd. Quote
Urbanfoto Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 Ik heb EINDELIJK deze week mijn inschrijvingspapieren kunnen ophalen bij de dealer. Enkel zal ik nog een 10 dagen geduld moeten hebben voor ik de wagen in mijn bezit heb. De dealer sluit komende week en er moet nog 1 en het ander ingebouwd worden in de Rio . Quote
snellejelle1985 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Ze zullen het niet op een dag kunnen zeggen maar als je Rio eind augustus aan komt dan zou je er mee begin september mee kunnen rijden. Als je de mazda hebt ingeruild bij de kiadealer zou ik me echt geen zorgen maken om de garantiebeurt. Jij kan het toch niet helpen dat je Rio er niet is. En je mazda blijft het echt nog wel doen tot de tijd. thnx! zal idd wel niet zo heel veel uitmaken. maar er zit nog een vakantie naar duitsland en eentje naar engeland in de planing de komende 4 weken, dus er komen anders nog wel heel veel km's bij! zolang k er in september maar mee na engeland kan maar blijft verschrikkelijk dat wachten! Quote
snellejelle1985 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 31 augustus komt ie binnen! dus een weekje later zullen we hem wel op kunnen halen hoop ik! Quote
snellejelle1985 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Ik heb EINDELIJK deze week mijn inschrijvingspapieren kunnen ophalen bij de dealer. Enkel zal ik nog een 10 dagen geduld moeten hebben voor ik de wagen in mijn bezit heb. De dealer sluit komende week en er moet nog 1 en het ander ingebouwd worden in de Rio . en? binnen? vandaag precies 10 dagen later! Quote
Urbanfoto Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 en? binnen? vandaag precies 10 dagen later! Hij staat er ja met een ontbrekende onderdeel voor de radio die ik achteraf laat inbouwen door hen. Hopelijk geraak ik er straks aan en anders zal het nog enkele dagen geduld oefenen worden pfffffff.......... Quote
Urbanfoto Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Nog een kleine 24u en heb ik EINDELIJK de wagen in mijn bezit. Maar of ik ermee blij ga zijn, na alle problemen die ik hier lees weet ik nog zo niet.... Quote
rightone Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 op wat kleine dingetjes na ben ik uitermate tevreden met de Kia Rio tot nu toe natuurlijk de auto rijdt goed en voor mij was het sowieso wennen omdat het mijn eerste hele nieuwe auto is maar heb er geen spijt van dat ik voor de Rio gekozen heb! Quote
xtra40 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Nog een kleine 24u en heb ik EINDELIJK de wagen in mijn bezit. Maar of ik ermee blij ga zijn, na alle problemen die ik hier lees weet ik nog zo niet.... ook jij zal zeer tevreden zijn met je auto ik heb nog geen echte problemen en het ligt in de aard van de nederlander om te klagen hahahaha nee serieus ik heb nog geen minuut spijt van me rio gewoon een top wagen Quote
RioRoetsoe Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Hallo allemaal, Ik heb aangeschaft Aanschaf: Halverwege Mei 2012 Uitvoering: 1.2 CVVT Superpack (5-deurs) Kleur: Black Extra's: NavigatiePack Verwachte Levertijd: Eind September 2012 Ben vorige week gebeld dat de auto inmiddels op de boot zit en onderweg is naar Nederland. Hij komt 18 September aan in Rotterdam en met een beetje mazzel rijden we eind September. Volgens de dealer duurt het zo lang vanwege het navigation-pack. Ik ben benieuwd, ik kan niet wachten om hem op te halen. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 so dat duurde inderdaad lang! dan zou ik helemaal gek zijn geworden zeg.... dat is bijna 5 maanden... ik moet helaas ook nog minimaal 6 weken wachten tot ik kan rijden, kan wel eens oktober worden.... heb gisteren 3 middenvoetsbeentjes gebroken op m'n werk. En met een beetje pech staan ze ook nog eens verkeerd, dus dan gaat het nog veel langer dan 6 weken duren! dus de rio komt over een week of 2, maar dan mag ik alleen aan de bijrijderskant naast m'n vriendin zitten maar goed het blijft dan weer spannend! Quote
RioRoetsoe Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Zo dat is balen! Ik hoop voor je dat het niet langer dan 6 weken gaat duren. Komt je rio eindelijk mag je niet eens rijden! Sterkte ermee! Quote
snellejelle1985 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 bedankt! ja een kwelling gaat dat worden, de auto voor de deur hebben staan en er niet mee kunne rijden! Quote
Urbanfoto Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 bedankt! ja een kwelling gaat dat worden, de auto voor de deur hebben staan en er niet mee kunne rijden! De mijne staat al 14 dagen in de garage en ik rij er nog niet mee! Vandaag was normaal de dag... Ze krijgen hem niet klaar dus... misschien morgen. 1 Quote
Urbanfoto Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 De mijne staat al 14 dagen in de garage en ik rij er nog niet mee! Vandaag was normaal de dag... Ze krijgen hem niet klaar dus... misschien morgen. Heb hem daarnet gaan halen. Het is totaal anders rijden dan de pro cee'd alleziens. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.