bruintjebeer1111 Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 Hoi Ik ben net door mijn dealer gebeld. Onze auto Kia Rio 1.2 Super pack (rood) is binnen gekomen morgen even gaan kijken en op kenteken zetten en as dinsdag ophalen. Ik kijk er naar uit. Groetjes Eric en Cindy Quote
MiNi0101 Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 Gaaf man... kan je de volgende keer zelf met een Rio naar een meeting Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Vandaag bij mij garage geweest. Ik krijg hem dinsdag pas maar hier vast 2 foto.s Quote
Jim Brouns Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Ook een mooie kleur, alvast veel plezier Quote
Alex VB Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Iedereen die de afgelopen week zijn nieuwe Rio heeft mogen ophalen, van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Ik wens jullie veilige maar vooral fijne kilometers. Vol verwachting kijken we met ons allen uit naar jullie rij en vakantieverslagen. Quote
Aik Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 @bruintjebeer1111, Lekkere frisse kleur is dat toch! Veel plezier er mee. Quote
r_fireboy Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 vandaag mijn nieuwe kia rio opgehaald hij rijd echt heel goed alleen doet mijn rechter buiten spiegel niet inklappen word maandag gemaakt heeft de dealer gezegd . foto,s komen er zo aan als iemand mij even uit legt hoe ik die kan posten mvg rene Quote
kris88 Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 @ r_fireboy Heel makkelijk. Naar deze site gaan http://tinypic.com/index.php bladeren,uploaden,plakken. Quote
dance Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 Yes vandaag (zondag) even langs de dealer gereden en zag dat er een nieuwe lading Rio's binnen was gekomen ben nog niet gebeld, maar het chassisnummer is de mijne! Eindelijk!, maar in vergelijking met anderen ook wel weer snel. 20 april besteld en in de week van 2 juli afgeleverd ???? Eens kijken wie eerder belt ik of de dealer denk dat ik minder geduld zal hebben Heb er zin in! Graphite, Superpack met Phantom velgen Quote
Rio_Nick Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 Donderdag 14 juni eindelijk mijn Kia Rio opgehaald en ow ow ow, wat was dit het wachten waard! Ik ben echt verbaast hoe luxe de super pack uitvoering van de Rio is en hoe alles werkt. Leuke verrassing ook, het tijdelijk aanblijven van de lichten wanneer je in het donker je Rio parkeert . Bijgaand wat foto's, nog wel even opzoek naar mooie geschikte velgen en misschien ook nog mooie instaplijsten. Wil de krassen op die plekken het liefst toch tegengaan. Uitzicht vanuit huis En de andere kanten: Quote
dance Geplaatst 2 Juli, 2012 Geplaatst 2 Juli, 2012 Vandaag nog niet door de dealer gebeld terwijl de auto al op hun terrein staat wil niet ongeduldig overkomen maar heb nu 2,5 maand gewacht en heb er nu toch echt wel zin in en als hij er toch staat.... Morgen maar weer even kijken of ik mijn drang om te bellen kan beheersen Quote
kris88 Geplaatst 2 Juli, 2012 Geplaatst 2 Juli, 2012 Mooi zeg. Nu kan het extra aankleden beginnen als je dat tenminste durft hehe Quote
dance Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Mooi zeg. Nu kan het extra aankleden beginnen als je dat tenminste durft hehe Ja heb de eerste stap al gezet en instaplijsten besteld via Duitsland. Een beetje plakken durf ik wel aan Afgelopen vrijdag besteld en vandaag stonden ze al voor een "dichte" deur. Ze worden nu donderdag afgeleverd. De dealer heeft inmiddels gebeld en de aflevering is vrijdag de lijsten zijn dus just in time binnen. Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 6 Juli, 2012 Geplaatst 6 Juli, 2012 Hoi, Eindelijk rijden we nu ook kia super vinden wij het. Hier wat foto's. Groeten Eric en Cindy Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2012 Geplaatst 6 Juli, 2012 van harte eindelijk word je wachten beloond ziet er erug goed uit mooie velgen meteen helemaal top Quote
Tedje1978 Geplaatst 6 Juli, 2012 Geplaatst 6 Juli, 2012 Aanschaf: 05-05-2012 Uitvoering: Super Pack 1.25 CVVT Kleur: Zwart Metallic Extra's: 17 inch Phantom velgen, Rvs raamlijstenset 6 delig, Rvs achterkleplijst en Rvs instaplijsten met Rio logo. Afleverdatum: 12-07-2012 Quote
Bijker Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 Aanschaf: 30 maart 2012 Uitvoering:1.2 Benzine Superpack, 3-deurs Kleur:Wit Extra's: RVS instaplijsten en sportpedalen Verwachte Levertijd: 4-5 maanden Geleverd: 30 juni 2012 (3 maanden). Stond feitelijk al half juni bij de dealer Quote
Bic Geplaatst 12 Juli, 2012 Geplaatst 12 Juli, 2012 Aanschaf: 22 januari 2012 Uitvoering: 1.2 Benzine Fusion, 5-deurs Kleur: Caramel Yellow, beige interieur Extra's: Business pack Verwachte Levertijd: 5 maanden (half juni), ondertussen half augustus. Dealer zei dat hij op 12 juni is geproduceerd, dus hij bestaat alvast Quote
DTP2 Geplaatst 15 Juli, 2012 Geplaatst 15 Juli, 2012 Nadat mijn vrouw afgelopen December een ongeluk had met onze Pro Cee'd, kregen we van de schadehersteller een Rio mee als leenauto. Na hiermee met 4 volwassenen naar Duitsland op Kerstvakantie geweest te zijn en in een dag of 4 ruim 1500 kilometer gereden te hebben, dacht ik dit is een leuke auto om mijn eigen oude, roze Corsa voor weg te doen. In januari bij de dealer geweest en daar vrij lang moeten onderhandelen. Ik wilde het demomodel CVVT Super Pack en daar niet te veel voor uitgeven. We zijn er uiteindelijk uitgekomen en na dit weekend de financien afgehandeld te hebben, kan ik 1 augustus aanstaande na een ruime 7 maanden eindelijk mn witte Rio ophalen. Ik heb het geduld van een fruitvlieg, dus het kan me niet snel genoeg gaan. Aanschaf: januari 2012 Uitvoering: 1.2 Benzine CVVT Super Pack, 5-deurs Kleur: Wit Extra's: GP Thunder 7500K, Chrome Door Handles, Carbon Fiber roof Quote
xtra40 Geplaatst 15 Juli, 2012 Geplaatst 15 Juli, 2012 hahaha wat dat aangaat zijn wij mannen net kinderen als we dan hebben besloten en iets hebben gekocht dan willen we het meteen en niet zo lang hoeven te wachten ;-) Quote
Presiozo Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 ja inderdaad, zo heb ik mijn vorige telefoon, de iphone 3gs gekocht in het wit. ik moest en zou die dag een iphone hebben ( zwart ) maar die waren al op. ze hadden nog wel een witte...dan maar zwart hoesje erop. beter dan 2 weken wachten mijn rio had ik gelukkig op disndag gekocht( besloten hem te kopen ) en vrijdag avond kon ik er al van genieten. ook showroom model alleen met aanzienlijk minder korting dan dat jij wss hebt. Quote
Urbanfoto Geplaatst 24 Juli, 2012 Geplaatst 24 Juli, 2012 Bij mij hebben ze de leveringstermijn niet gehaald! Garage is gesloten en ook geen aangetekend schrijven ontvangen dat de leveringstermijn met 25% wordt verlengd. En bij Kia België lijken ze ook van de aardbol verdwenen te zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.