snellejelle1985 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 ah eindelijk! het zal zeker anders rijden zijn ja. maar bevalt het wel een beetje? Quote
Urbanfoto Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 ah eindelijk! het zal zeker anders rijden zijn ja. maar bevalt het wel een beetje? Hij is momenteel nogal aan den 'tamme' kant. De cee'd was veel vinniger. Maar er staan al wel 300 km's op de teller . Quote
snellejelle1985 Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 en, nog tevreden? ik wacht nog... 31ste niet gebeld. hopen op 3 september dan! Quote
Urbanfoto Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 en, nog tevreden? ik wacht nog... 31ste niet gebeld. hopen op 3 september dan! Buiten de nodig krassen al op de plastieken deurpanelen wel ja. Het verbruik (diesel) valt vrij goed mee, een dikke 650km met een volle tank. Vandaag nog eens in de garage geweest en blijkbaar zouden alle nieuwe Kia's aan de 'tamme' kant zijn terwijl dat bij de vorige generatie Cee'ds bijv niet was. Maar eens hij op toerental is, is het wel een 'bommeke'. Quote
RioTom Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 Vandaag gebeld door de dealer. Auto komt eind september binnen Quote
snellejelle1985 Geplaatst 2 September, 2012 Geplaatst 2 September, 2012 Buiten de nodig krassen al op de plastieken deurpanelen wel ja. Het verbruik (diesel) valt vrij goed mee, een dikke 650km met een volle tank. Vandaag nog eens in de garage geweest en blijkbaar zouden alle nieuwe Kia's aan de 'tamme' kant zijn terwijl dat bij de vorige generatie Cee'ds bijv niet was. Maar eens hij op toerental is, is het wel een 'bommeke'. hij is ook vooral op zuinigheid gebouwd he! zonde van die krassen zeg.... eigen schuld of garantie? hoeveel liter diesel tank je dan? een nieuwe auto wordt in ieder geval steeds zuiniger. onze mazda is van 0 naar 20.000km zo'n 60 km op een volle tank er op vooruit gegaan.( benzine ) Quote
snellejelle1985 Geplaatst 2 September, 2012 Geplaatst 2 September, 2012 Vandaag gebeld door de dealer. Auto komt eind september binnen so dat is snel! hopelijk krijg je er nu eentje zonder problemen Quote
Urbanfoto Geplaatst 2 September, 2012 Geplaatst 2 September, 2012 hij is ook vooral op zuinigheid gebouwd he! zonde van die krassen zeg.... eigen schuld of garantie? hoeveel liter diesel tank je dan? een nieuwe auto wordt in ieder geval steeds zuiniger. onze mazda is van 0 naar 20.000km zo'n 60 km op een volle tank er op vooruit gegaan.( benzine ) Tja alle wagens worden op zuinigheid gebouwd en meer met recyclage materialen. De krassen op het deurpaneel zijn mijn eigen schuld, alleen zou ik niet weten op welke manier ze veroorzaakt zijn. Ach ja het is nu zo... De bak van de diesel is de eerste keer volledig vol gedaan en was rond de 40l dacht ik. Ik zit momenteel na 800km aan een gemiddeld verbruik van 5.7l. Quote
Urbanfoto Geplaatst 2 September, 2012 Geplaatst 2 September, 2012 so dat is snel! hopelijk krijg je er nu eentje zonder problemen Dat dacht en denk ik ook nog altijd . En anders : 3de keer goede keer zeggen ze . Quote
snellejelle1985 Geplaatst 2 September, 2012 Geplaatst 2 September, 2012 Tja alle wagens worden op zuinigheid gebouwd en meer met recyclage materialen. De krassen op het deurpaneel zijn mijn eigen schuld, alleen zou ik niet weten op welke manier ze veroorzaakt zijn. Ach ja het is nu zo... De bak van de diesel is de eerste keer volledig vol gedaan en was rond de 40l dacht ik. Ik zit momenteel na 800km aan een gemiddeld verbruik van 5.7l. misschien hebben ze die krassen in de garage gemaakt, ze zijn toch in je auto bezig geweest met je radio en je dashboard? wie weet hebben ze met hun werkschoenen langs je deur af geschaafd ofzo.... is toch gewoon verzekeringswerk dan? 5.7 liter op 100 km is redelijk netjes ja... maar zou beter moeten kunnen he! Quote
Urbanfoto Geplaatst 2 September, 2012 Geplaatst 2 September, 2012 misschien hebben ze die krassen in de garage gemaakt, ze zijn toch in je auto bezig geweest met je radio en je dashboard? wie weet hebben ze met hun werkschoenen langs je deur af geschaafd ofzo.... is toch gewoon verzekeringswerk dan? 5.7 liter op 100 km is redelijk netjes ja... maar zou beter moeten kunnen he! Neenee de krassen op het deurpaneel was er niet als ik de wagen ging ophalen anders was mij dat direkt opgevallen . 5.7l zou beter kunnen ja maar het is een gemiddeld verbruik. Bij mijn Cee'd was het 5.6l op 100km en dat was een 1.6CRDI met dezelfde kw's en pk's dus... Enkel de dieseltank was wat groter . Quote
snellejelle1985 Geplaatst 2 September, 2012 Geplaatst 2 September, 2012 ik denk als ie goed ingelopen is dat je de 5 liter op 100 wel moet halen hoor! Quote
snellejelle1985 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 yessss! we kunnen hem vrijdag ophalen! alleen doen we dat niet ik heb m'n voet gebroken, en we zouden volgende week met de nieuwe rio op vakantie gaan naar engeland. maar met 5 man in de auto, en een rolstoel + krukken erbij, gaat dat nooit passen! dus zijn we genoodzaakt een stationwagen te lenen van onze schoonpa.... maar die moet dus in onze auto rijden. beetje zonde om dan de gloednieuwe nog niet eens ingereden auto aan hem te geven.... dus dat wordt nog een weekje extra wachten! dinsdag de 18e september gaan we hem dan eindelijk ophalen!!!! wel gaan we vrijdag eens even kijken Quote
Huizebakker Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 Ik kan hem ook vrijdag halen. Gelukkig nog niets gebroken, dus hoop ik er vanaf dit weekend wel volop van te kunnen genieten. Wel net me bankrekening geplunderd om de rekening te kunnen voldoen. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 haha als je t eenmaal moet gaan betalen is t ineens een stuk minder leuk he! wij hoeven gelukkig maar 8300 bij te leggen met de inruil erbij.... Quote
rightone Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 als je de auto ziet ben je meteen verkocht wat een mooi model en een mooie kleur natuurlijk Quote
snellejelle1985 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 als je de auto ziet ben je meteen verkocht wat een mooi model en een mooie kleur natuurlijk haha ja ik hoop het! heb nog steeds geen deep blue in het echt gezien!!!! we hebben de 17 inch phantom velgen erbij gekocht, dus ik hoop dat dat mooi staat bij die kleur! de foto´s ziet die van jou er prachtig uit, maar die kleur is heel moeilijk vast te leggen op een foto heb ik het idee. op onze laptop ziet het er ook weer ander uit als op de tv ) daar heb ik m´n pc op aangesloten ) dus ben echt benieuwd! als we vrijdag gaan kijken maak ik wel wat foto's! Quote
rightone Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 klopt op de foto ziet het er altijd anders uit als in het echt, ik heb destijds zonder te kijken deze kleur besteld en heb er nog geen moment spijt van gehad. Als je van veraf kijkt lijkt de kleur anders dan als je er dicht bijstaat... Quote
snellejelle1985 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 klopt op de foto ziet het er altijd anders uit als in het echt, ik heb destijds zonder te kijken deze kleur besteld en heb er nog geen moment spijt van gehad. Als je van veraf kijkt lijkt de kleur anders dan als je er dicht bijstaat... dat vind ik altijd mooi als het van afstand enuit bepaalde hoeken anders is! is hiet niet zo dat hij savonds zwart lijkt, en in de zon een beetje donkergroen/blauw achtig? dat deep blue stel ik me voor alsje dat hele diepe donkergroenblauwe water, als je wat verder de zee in kijkt... Quote
snellejelle1985 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 ben nog maar eens jou foto's gaan vergelijken met anderen die ik op internet vind! en overal zien ze iets anders uit haha! Quote
rightone Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 ben nog maar eens jou foto's gaan vergelijken met anderen die ik op internet vind! en overal zien ze iets anders uit haha! De meeste plaatjes op internet lijkt totaal niet op de auto die ik heb dus dat is over het algemeen geen goede vergelijkinsmateriaal, als je er dichtbij staat lijkt er soort glitters in te zitten moeilijk uit te leggen je ziet het vrijdag Quote
snellejelle1985 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 De meeste plaatjes op internet lijkt totaal niet op de auto die ik heb dus dat is over het algemeen geen goede vergelijkinsmateriaal, als je er dichtbij staat lijkt er soort glitters in te zitten moeilijk uit te leggen je ziet het vrijdag spannend! ik laat het meteen weten hier! Quote
RioTom Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 Leuke verhalen zo! Ben benieuwd hoe je 5 personen in de Rio gaat ervaren Ik ben met 4 personen (inc. mijzelf) op reis geweest. Kofferbak helemaal vol, hoedenplank eraf, genoeg ruimte voorin en achterin, maar als we met 5 waren geweest was het een stuk minder comfortabel verlopen Quote
snellejelle1985 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 haha zoals ik al zei, we hebben de stationwagen van mijn schoonvader moeten regelen! want we zijn met 5 man + bagage + rolstoel en krukken, en dat zou echt nooit van zijn leven passen in de rio! wel erg jammer, maar we halen hem dus na de vakantie pas op maar we gaan wel vaker zo volgepakt weg, dus ik ga hier zeker nog wel wat reisverslagen posten ( MET rio dan he! ) Quote
Beach Geplaatst 6 September, 2012 Geplaatst 6 September, 2012 allemaal, Ik heb aangeschaft Aanschaf: 8 Juni 2012 Uitvoering: 1.2 CVVT Superpack (3-deurs) Kleur: Black Extra's: NavigatiePack, Zonnedak,17" Phantom Verwachte Levertijd: Eind September 2012 Deze week gebeld door de KIA Dealer Dat de auto onderweg is naar Nederland Maar een precieze afleverdatum konden ze nog niet geven. , Beach Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.