Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik zit al een tijd lang te zoeken hoe ik de foto's van mijn nieuwe Picanto in "garage" kan plaatsen. Wie helpt mij? :shock:

Mocht dit niet in het juiste subforum staan, zou dan een moderator dit kunnen verplaatsen?

Posted

@ jutter, zodra je een auto hebt toegevoegd in de garage klik je op thumbnail (staat naast de beschrijving van je auto) Hier staat afbeelding met een + teken ernaast, klik op het + teken en dan kun je foto's uploaden.

Posted

@ jutter, zodra je een auto hebt toegevoegd in de garage klik je op thumbnail (staat naast de beschrijving van je auto) Hier staat afbeelding met een + teken ernaast, klik op het + teken en dan kun je foto's uploaden.

Bedankt man! Was al ruim een uur aan het zoeken :mrgreen:

Posted

Hallo,

Heb het ook geprobeert afbeelding in de garage te plaatsen

Eerst verplichte veld ingevuld

Omschrijving staat er al

Afbeelding erbij gebladerd

Dan klik ik op Voeg afbeelding toe en er gebeurd niets

Iemand een idee ?

Groeten Aad

Guest Warmentuuter
Posted

Hallo,

Heb het ook geprobeert afbeelding in de garage te plaatsen

Eerst verplichte veld ingevuld

Omschrijving staat er al

Afbeelding erbij gebladerd

Dan klik ik op Voeg afbeelding toe en er gebeurd niets

Iemand een idee ?

Groeten Aad

Zijn je foto's niet te groot van formaat.

Met piant kan je je foto's verkleinen naar een 1020x720 of 860x600

Met uploaden geeft het forum hoeveel KB je foto mag zijn.

En waarschijnlijk lukt het dan wel.

Succes

Posted

Zijn je foto's niet te groot van formaat.

Met piant kan je je foto's verkleinen naar een 1020x720 of 860x600

Met uploaden geeft het forum hoeveel KB je foto mag zijn.

En waarschijnlijk lukt het dan wel.

Succes

Nogmaals een aantal maal geprobeerd maar zonder resultaat. Afbeelding is ook niet te groot 860x600

Snap er niets van

Groeten Aad

Posted

Foto's verkleinen naar maximaal 300x300 pixels is wel mogelijk.

Met dit programma kun je heel gemakkelijk de foto's verkleinen naar het juiste formaat pixel.

Posted

Vandaag foto toegevoegd aan mijn voertuig die ik via Whatsapp heb opgestuurd gekregen. Deze was verkleind naar 800x533 en die werkte prima.

Ook moet je met wat geavanceerdere programma's oppassen hoe de plaatjes worden opgeslagen. "Progressive" opgeslagen foto's worden vaak niet geaccepteerd.

Posted

Vandaag foto toegevoegd aan mijn voertuig die ik via Whatsapp heb opgestuurd gekregen. Deze was verkleind naar 800x533 en die werkte prima.

Ook moet je met wat geavanceerdere programma's oppassen hoe de plaatjes worden opgeslagen. "Progressive" opgeslagen foto's worden vaak niet geaccepteerd.

Van alles geprobeert, maar het lukt mij simpelweg niet een afbeelding in de garage te plaatsen

Waarom lukt het mij hier dan wel. Welliswaar een andere methode

Mischien iemand nog een bruikbaar idee

Groeten Aad

Posted

In de garage zie je onder je naam een lange rode balk met daarin 'afbeeldingen' en daarnaast een groen bolletje met een + in. Klik op het groene bolletje en in het nieuwe scherm kies je 'voertuig afbeelding' in het bovenste keuzevak. Achter 'Upload afbeelding' klik je p de knop 'bladeren' en in het pop-up scherm navigeer je naar de plaats waar je de foto op je PC hebt bewaard. Bestand aanklikken en de zwarte knop 'voeg afbeelding toe' klikken.

Beter krijg ik het niet uitgelegd :)

Posted

Hoi Jacky,

En zo is het zoals ik het doe. De eerste stappen lukken prima t.e.m. het bladeren, maar als ik het balkje "Voeg afbeelding toe" klikt verdwijnt de afbeelding die ik toegevoegd heb en gebeurd er verder niets. Heb ook nog gedacht ligt het aan mijn Laptop, maar met een andere ging het ook niet. Denk dat ik het maar opgeef.

In ieder geval bedankt

Groeten Aad

Posted

Zo is ie toch ook luid en duidelijk aanwezig! haha

BaBaCC

Posted

Hoi BaBaCC helemaal mee eens, maar het moet toch gewoon kunnen lukken met uploaden in de Garage.

en xtra40 mijn bestand is nog geen 80 Kb dus dat moet het probleem niet zijn

Heb best wel wat ervaring met Forums en websites, maar hier lukt het mij eenvoudig niet en dat frustreerd :hammer: lees dit niet serieus ;)

Groeten Aad :sailor:

Posted

Hoi BaBaCC helemaal mee eens, maar het moet toch gewoon kunnen lukken met uploaden in de Garage.

en xtra40 mijn bestand is nog geen 80 Kb dus dat moet het probleem niet zijn

Heb best wel wat ervaring met Forums en websites, maar hier lukt het mij eenvoudig niet en dat frustreerd :hammer: lees dit niet serieus ;)

Groeten Aad :sailor:

Ik snap wel wat je bedoeld ik kreeg mijn avatar niet verandert ook een foto via wathsapp en die wil ook niet heb nu een andere foto genomen en die lukt wel ????

Dus ik begrijp wel hoe je je voeld

Posted

In de garage zie je onder je naam een lange rode balk met daarin 'afbeeldingen' en daarnaast een groen bolletje met een + in. Klik op het groene bolletje en in het nieuwe scherm kies je 'voertuig afbeelding' in het bovenste keuzevak. Achter 'Upload afbeelding' klik je p de knop 'bladeren' en in het pop-up scherm navigeer je naar de plaats waar je de foto op je PC hebt bewaard. Bestand aanklikken en de zwarte knop 'voeg afbeelding toe' klikken.

Beter krijg ik het niet uitgelegd :)

Ik zit ook nog steeds te hanussen met foto's in 'garage' te plaatsen.

Je schreef:...In de garage zie je onder je naam een lange rode balk met daarin 'afbeeldingen' en daarnaast een groen bolletje met een + in'...

Als ik 'garage' aanklik, zie ik nergens een lange rode balk met daarin'afbeeldingen'........

Hoe vind ik dat???

Posted

Je gaat via dit scherm hier naar 'garage'. Dan zie je links boven een vak met 4 keuze-opties. Neem 'Mijn voertuigen'. Klik dan op je avatar onder 'garagelijst'. Et voilà daar staat het groene bolletje.