Tazteam Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Hallo allemaal, hebben jullie hem ook ontvangen, de nieuwe ViaKia nummer 11?? Wij kregen hem vandaag in de bus, maar schrokken van de uitvoering ervan. Wat voorheen een magazine was om heerlijk uit te lezen, wat informatie te halen, leuke dingen om Kia heen, is nu verandert in een paar pagina's tellend reclamefoldertje. Alle leuke dingen zijn verdwenen, alleen wat info over de huidige modellen, maar NIETS over de nieuw verwachte Pica. En dan staat er nog op de zijkant ook "H?t magazine voor de Kia-rijder". Jammer dat ze nu de plank misslaan. Hopelijk zien ze hun eigen fout ook in en hopelijk is het volgende nummer weer als vanouds. Philip Quote
Rio-man Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Echt een prutding. Hij is hier in huis linea recta de krantenbak in verdwenen. Als ik een autofoldertje wil, dan bestel ik hem wel, in plaats van zo'n huis-aan-huis-folder-look-a-like-magazine... Quote
xurf4xs Posted September 17, 2007 Posted September 17, 2007 Het is inderdaad vreemd om een 'reclame folder' als ViaKia in de bus te krijgen. Ik denk dat Kia toch wel wat meer te vertellen heeft dan alleen welke modellen momenteel in de showroom staan. Jammer ! Een gemiste kans van Kia. Quote
huibstad Posted September 17, 2007 Posted September 17, 2007 Beste Philip, Jammer dat het laatste nummer van de ViaKia niet bij je in de smaak is gevallen. De gedachte achter de verandering was wat ons betreft een positieve. De oude ViaKia kwam namelijk twee keer per jaar uit. De nieuwe 6 keer. We moesten voor het verhogen van het aantal keren per jaar een concessie moesten doen aan het formaat. Dat is nu eenmaal niet anders. We kiezen per nummer een thema en proberen hierover voor Kia rijders interessant nieuws bijeen te brengen. Er zijn nu drie nummers uitgebracht: 1 - Rai Special - Het Kia Rai Nieuws, tips voor een dagje Amsterdam. 2 - Lekker Weg Weken - Tips voor een dagje weg in Nederland - Het Kia 4x4 drivers programma 3 - Trendweken actie informatie en interview met Kia's Chief Design Officer Peter Schreyer Nummer 4 ligt op de pers. Heb jij of hebben lezers suggesties voor de inhoud, dan horen we dat graag. Huib Stad Marketing manager Kia Nederland Quote
AJ Mol Posted September 17, 2007 Posted September 17, 2007 Bedankt voor de uitleg Huib. Leuk zouden wij het vinden als er nog een keer de aandacht geschonken kon worden aan Kia Club Nederland. Quote
Tazteam Posted September 17, 2007 Author Posted September 17, 2007 Hallo Huib, Bedankt voor de persoonlijke reactie op mijn verhaal. Ik heb dan waarschijnlijk toch een zere plek geraakt. Over de voorgaande uitgaves kan ik kort zijn: dit is de eerste verkleinde uitvoering die ik heb mogen ontvangen, de laatste die ik heb mogen ontvangen was nog een groot model. Als ik eerder een verkleinde ViaKia had ontvangen, had ik al eerder gereageerd. Over de suggesties kan ik wel een compleet verhaal gaan schrijven maar dat lost niets op. ViaKia is een blad VOOR Kiarijdend Nederland, waarom, zoals Andre al beschrijft niet weer eens een bericht over de club VAN Kiarijdend Nederland. Waarom geen leuke dingen die Kiarijdend Nederland mee heeft gemaakt, of een goede waardering voor bv een dealer of service van Kia. Of, misschien wel speciale modellen een keer in het zonnetje zetten. Of, iets wat gaat gebeuren op bv de IAA in Frankfurt, RAI enz enz enz. Wanneer er nieuwe modellen gaan komen, of juist modellen gewijzigd gaan worden. Of een leuk verhaal van een Kia rijder, bv tijdens een vakantie oid. Voldoende stof om een magazine te vullen. Ik heb liever, en dat is persoonlijk, 3 keer per jaar een lekker weglezend magazine in de bus dan, sorry voor het woord, een reclame achtig foldertje. Dat is mijn persoonlijke mening, maar als ik de reacties lees naar aanleiding van mijn schrijven kan ik alleen beamen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik hoop toch wel dat de volgende ViaKia weer als vanouds gaat worden. Philip Quote
Recommended Posts