rob55 Posted September 16, 2007 Posted September 16, 2007 Hallo allemaal, Als ik van mijn Sorento de 4x4 inschakel, lijkt het net of het differentieel niet werkt!! Op de rechte stukken is niets aan de hand, maar als ik langszaam een bocht neem, is het net alsof de handrem aangetrokken is, ik krijg het gevoel dat de wielen niet onafhankelijk willen rollen. het is het gevoel of er een dwars-sperw in zit!! Is er hier iemand op het forum die hier ervaring mee heeft? ik hoop dat er hier iemand een advies voor- cq ervaring mee heeft! Groeten Rob Quote
Rio-man Posted September 16, 2007 Posted September 16, 2007 Sturen en 4wd schijnt een probleem te zijn in de Sorento. Is hier al meerdere keren beschreven. Gebruik de zoekfunctie even, of wacht op "ervaringsdeskundigen" Quote
rob55 Posted September 16, 2007 Author Posted September 16, 2007 Hallo Rio-man, het geval wat ik heb is nog niet eerder beschreven hier, ik heb al gezocht. Ik heb vaker in 4x4`s gereden, zoals Patrol`s en ML-en, maar het verschijnsel wat ik nu heb is echt nieuw voor mij, ik hoop dat er hier iemand is die me ermee kan helpen. groeten Rob Quote
willem1 Posted September 16, 2007 Posted September 16, 2007 Nog nooit tot nu toe (25.000 km) hier iets van gemerkt... Maar: NOOIT (handmatig) 4x4 inschakelen wanneer de Sorento op vaste grond/keien staat. Dan gaat de zaak absoluut wringen met schade als gevolg..... Nu schakelt de mijne wel automatisch 4x4 in, dat is wel weer leuk meegenomen In het terrein echter altijd inschakelen en vervolgen met fluwelen voet.......immers koppel genoeg- Sorento is echt beresterk! Quote
scorpioshuma Posted September 17, 2007 Posted September 17, 2007 Hallo Rio-man,het geval wat ik heb is nog niet eerder beschreven hier, ik heb al gezocht. Ik heb vaker in 4x4`s gereden, zoals Patrol`s en ML-en, maar het verschijnsel wat ik nu heb is echt nieuw voor mij, ik hoop dat er hier iemand is die me ermee kan helpen. groeten Rob Ik wist zeker dat er recent iets over geschreven was, dus heb even voor je gezocht. http://www.kiaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=989 Veel plezier ermee. Dave Quote
Recommended Posts