artcev Geplaatst 12 Februari, 2012 Geplaatst 12 Februari, 2012 Wat zijn jullie ervaringen. Met deze band Ik ben vermorgen geschrokken , met een beetje sneeuw schiet hij alle kanten op . Totaal geen grip !!! Quote
Leon Geplaatst 12 Februari, 2012 Geplaatst 12 Februari, 2012 Wat zijn jullie ervaringen. Met deze band Ik ben vermorgen geschrokken , met een beetje sneeuw schiet hij alle kanten op . Totaal geen grip !!! In deze tijd van het jaar zijn winterbanden ook aan te raden. En inderdaad eco banden doen het nog slechter tijdens sneeuw en kou dan "normale" zomerbanden, omdat het rubber harder is (voor een lage rolweerstand). Quote
bigmac Geplaatst 12 Februari, 2012 Geplaatst 12 Februari, 2012 Hier ook weinig grip met de Eco-banden. Maar ik probeer de winter door te komen met deze banden en zodra die ver genoeg versleten zijn te vervangen door all seasons van goodyear. Dus nog even de tanden op elkaar tot de lente. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.