Daan007 Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Hoi, sinds gisteren ben ik eindelijk ( na meer dan 3maand een half wachten) de trotse eigenaar van een nieuwe Kia Rio 1.4 benzine wendy brown met bussines pack. En tot nu toe ben ik zeer tevreden en trots over men Rio. Mvg Daan Quote
Daan007 Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 Snel een paar foto's getrokken met de gsm! Quote
Specialmade Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 @Daan007, Je heb alle recht om trots te zijn op je nieuwe aanwinst. Mooie auto en een niet alledaagse kleur. Veel veilige kilometers en veel succes met je bolide. Grtz. Specialmade Quote
Daan007 Posted February 19, 2012 Author Posted February 19, 2012 @Daan007, Je heb alle recht om trots te zijn op je nieuwe aanwinst. Mooie auto en een niet alledaagse kleur. Veel veilige kilometers en veel succes met je bolide. Grtz. Specialmade Dank u egt. Ja heb heel lang zitten twijfelen tussen de kleur, maar dan toch maar gekozen voor de minst alledaagse om een beetje speciaal te doen . Mvg Quote
Bink058 Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Bekleding geeft de auto ook een luxe uitstraling, ik zeg proficiat ! Quote
Daan007 Posted February 20, 2012 Author Posted February 20, 2012 Bekleding geeft de auto ook een luxe uitstraling, ik zeg proficiat ! Ja idd ik vind het echt een heerlijke wagen. Het is nu men 2de wagen ik ben zelf maar 20jaar dus. Ik vind het echt voor die prijs vind ik het een zeer stijlvolle en elegante wagen. Quote
Recommended Posts