Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eergisteren mijn zwarte Picanto 1.2 aico met exterior pack opgehaald. Heerlijk autootje, we hebben 'm als tweede auto, maar het is absoluut geen straf om deze te pakken. Wat mij ook heel fijn leek was de mogelijkheid om muziek via een USB stick af te spelen. Alleen: ik krijg het maar niet aan de praat. Ik heb de sticks geformateerd zoals Kia het voorschrijft, dus met FAT 32 en 2048 bytes per sector. Bij twee verschillende sticks, een merkloze en een gloednieuwe Adata 4 Gb, krijg ik de melding "empty disk" of "reading error". In het beste geval zie ik de titels van twee nummers, maar spelen ho maar.

Er staan niet overdreven veel nummers op de sticks, de namen van de nummers zijn niet overdreven lang, geen rare dingen. Kortom, ik weet niet hoe dit op te lossen. Heeft iemand hier ervaring mee of, beter nog, een oplossing?

Posted

Probeer nog eens wat andere sticks.

Je hebt er vast wat.

Leegmaken, formatteren en sleur er een paar nummertjes op zonder ingewikkeld te doen.

Posted

Ik heb een simpele stick van 8gb en ik vul die gewoon op de simpele manier en dit werkt allemaal perfect.

Posted

Opgelost. Met een nieuwe Sandisk 16 gb geen problemen. Het lijkt erop dat sticks die in mijn MacBook hebben gezeten daardoor op de een of andere manier brak zijn geworden. Zelfs langzaam formatteren op de pc helpt dan niet meer. Maar nu dus lekker muziek in de pica.

Posted

Ga je mond spoelen.... HAHAHAHAHA!

Die eh.. Kia radio's kennen alleen PC geformatteerde sticks...

Niks mis met je MacBook en sticks

Fijn dat het is opgelost, want daar gaat het om, toch ? :-)

Posted

Tja, die Mac-produkten......! Je blijft erover lezen hé?