Jump to content

Recommended Posts

Posted

Op mijn nieuwe witte Rio zitten allemaal roestpikjes ? je kunt ze zo verwijderen maar dit lijkt me toch niet de bedoeling ? Iemand anders hier ook last van ?

Posted

dat noemen ze nu vliegroest dat krijg je als er in de buurt van je wagen word geslepen

of als je in de buurt van industrie staat geparkeerd

het is wel zaak om het meteen weg te halen anders gaat het door je lak heen roesten en dan is het de volgende keer je auto die roest

Posted

Op mijn nieuwe witte Rio zitten allemaal roestpikjes ? je kunt ze zo verwijderen maar dit lijkt me toch niet de bedoeling ? Iemand anders hier ook last van ?

Heb dat ook ooit gehad. Daar was de oorzaak dat ik mijn auto onder een viaduct parkeerde waar de trein overheen reed.

Groeten Aad

Posted

De auto staat alleen bij ons op het parkeerterrein of bij de winkel waar ik werk ?

heb je geen handige buur me een slijpmachine in de buurt of een ijserware winkel of iets dergelijks in de buurt

als de wind dan op je wagen gericht staat waait het gewoon mee en dat komt niet op 100 meter aan

dat kan nog best wel een stukie mee waaien

Posted

@xtra40, ik werk bij een electronicawinkel waar ik de auto aan de zijkant parkeer. Ben net bij de garage geweest en die hebben de auto weer volledig behandeld met wax. Misschien is er iemand geweest die aan het slijpen is geweest maar heb niets gemerkt, nu maar hopen dat het niet weer gebeurd.

Posted

@xtra40, ik werk bij een electronicawinkel waar ik de auto aan de zijkant parkeer. Ben net bij de garage geweest en die hebben de auto weer volledig behandeld met wax. Misschien is er iemand geweest die aan het slijpen is geweest maar heb niets gemerkt, nu maar hopen dat het niet weer gebeurd.

ik hoop het ook niet voor je ff goed in de gaten houden als het te veel gebeurt gaat je lak stuk en dat is zonde van je mooie wagen

Posted

@bigwade, zal mijn huiswerk voortaan beter doen is nu 39 resultaten :innocent: De roestpikjes zatten met name bij de handgrepen en onder het achterraam, de poetser van de garage stond ook even vreemd te kijken. Woensdag moet de auto toch nog ff naar de garage voor het airbag lampje en dan zou hij ook nog even kijken of

de roestpikjes wegblijven.