Rio 41 Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Hoi allen, Afgelopen weekend de Rio na de wintermaanden weer verlost van vliegroest De Rio vernevelt met Iron-X en 3 minuten laten inwerken. Vervolgens met de tuinslang de auto afgespoten Wat een verkleuring over de gehele auto. Tevens de Phantoms met zomerbanden er weer onder gelegd. Quote
bigwade Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Hoi allen, Afgelopen weekend de Rio na de wintermaanden weer verlost van vliegroest De Rio vernevelt met Iron-X en 3 minuten laten inwerken. Vervolgens met de tuinslang de auto afgespoten Wat een verkleuring over de gehele auto. Tevens de Phantoms met zomerbanden er weer onder gelegd. Klinkt als dasty .. geen probleem met grondverf 1 Quote
Smart Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Ik dacht werkelijk waar precies hetzelfde......Dasty? Is dat spul wel goed voor je blanke laklaag? Quote
Rio 41 Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 Hoi Bigwade, Nee geen problemen met de lak. Ik gebruik onderstaande producten voor de Picanto en Rio lak. Gewoon advies vragen en clinics volgen bij detailingshops. En zo blijft de lak in goede conditie. 1 Quote
bigwade Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 @Smart Blanke laklaag op witte verf ? Waar denk je dat die 500 euro minderprijs vandaan komt. 2 Quote
Rio 41 Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 Hoi, Dasty niet gebruiken voor je auto. Je kan beter APC in de goede mengverhouding gebruiken voor onderhoud voor je auto. Quote
Smart Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Hahahaha.......heerlijk. Meneer Rio 41 is wel goed bezig hoor! Quote
bigwade Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Hoi Bigwade, Ik gebruik onderstaande producten voor de Picanto en Rio lak. Beste Rio 41 Als mevrouw bigwade er achter zou komen dat ik een poetspakket ala plaatje 2 van u zou hebben zou dat een enkele reis notaris zijn. U durft ! 1 Quote
Smart Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 De plaat poetsen wordt dan wel erg letterlijk genomen......! 1 Quote
Recommended Posts