anke2304 Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Hallo allemaal , sinds augustus 2011 heb ik een kia picanto. ik heb al eens wat gepost bij de topics , maar me nog steeds niet voorgesteld. dus bij deze. Mijn naam is Anke , 20 jaar . En heb vanaf dinsdag al mijn 2e kia picanto op naam staan omdat de ander totall loss is gereden bij een kop-staart , waarbij ik helaas de middelste auto was. zo blij dat ik dadelijk weer kan rond rijden in een rode kia !! want hij beviel goed. tot ziens op deze site groetjes Anke Quote
Guest Warmentuuter Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Beter laat dan nooit. Zo zien je maar dat de Picanto ook een veilige auto is. Alleen jammer dat je zoiets moet mee maken. Succes met de tweede en veel leesplezier. Quote
RioTom Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Leuk om te lezen! Ik zag gisteren toevallig nog een rode kia picanto die kleur misstaat hem niet! Quote
RioTom Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 How eens, zie ik daar nou Ulft staan? Jij reed niet toevallig gisteren door Terborg, vlakbij de kringloop (van Terborg richting Silvolde)? Want laat ik daar nou net een rode picanto hebben zien rijden Ik kom zelf uit Voorst en in Ulft rijdt ook nog een witte Rio rond... Quote
Smart Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Welkom Anke. Achterhoek hé...das leuk! Nou, ik hoop dat je met deze Picanto meer geluk hebt. Daarom veel plezierige en veilige kilometers toegewenst! Quote
Smart Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Achterhoek, the place to be! Gemoedelijk zeg maar en of course Zwarte Cross e.d.......hahaha. Quote
bigwade Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Dan ben jij dus die spreekwoordelijke uitzondering ? Bijzonder dat ik dat dan weer moet treffen. Overigens kan ik daar goed, nee zelfs uitstekend, mee leven Quote
Smart Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Laten we vooral Anke niet afschrikken! Ook het forum vertoont enig clangedrag..... Quote
anke2304 Posted February 27, 2012 Author Posted February 27, 2012 het is toch komisch wat er hierboven gebeurt , alleen doordat ik mij voorstel en profiel gegevens toevoeg. voel me nu helemaal welkom ( had het eerder moeten doen ) @ RIO TOM , nee dat was ik niet in die rode kia , ik kan er pas in rond rijden over 21 uur. 1 Quote
Recommended Posts