officialdenzil Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 Hallo, Ik afgelopen avond (2/27/2012) een subwoofer gekocht voor onze rode Kia Picanto 2011 5 deurs. Na metingen van de kofferbak past het NET. Echter krijg ik het er niet in geplaatst. Het gaat om de volgende subwoofer: Gekocht bij de Mediamarkt, zie product details hier: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/BXI12BP,10259,56616,246607.html Echter in plaats van de aangegeven prijs slechts 97 euro voor hoeven betalen. (Overigens geen uitverkoop of iets dergelijks) Iemand ideeen om het toch in te krijgen? Volgens de metingen moet het passen. Quote
BaBaCC Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Achterbank losmaken uit vergrendeling en iets naar voren zetten. Subwoofer passen. Indien past, de achterbank weer in de vergrendelingen zetten. Subwoofer bevestigen en aansluiten. Indien het niet past? Terug naar MediaMarkt en subwoofer omruilen voor kleinere! BaBaCC Achter Quote
artcev Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Je kan van pioneer mooie subs krijgen die op de plek van je reserve wiel komt , zo hou je de ruimte over , Het is de TS-WX610A Quote
officialdenzil Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 De plek van de reserve wiel is al in gebruik. Namelijk door de reserve wiel . En daar boven zit een 1 of andere hulp kit. En dan de volgende laag is de kofferruimte xD En BaBaCC, ik zal dat proberen. Dank je! Quote
BaBaCC Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Geen dank en succes. Laat even weten of het gelukt is?! BaBaCC Quote
danny87 Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Als het niet past, maak ik het maar passend. doet het lekker. heb in middels een 2e versterker onder de stoel voor mijn voor en achter deur speakers. daar zit nu in elk deur een JBL achter van 60 watt RMS. Quote
BaBaCC Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Dat is behoorlijk vol! Volgens mij kan er geen tandenstoker meer in!!! Top geluid zeker?! BaBaCC Quote
Smart Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Zeker geen kinderen en de boodschappen doet de familie.......? Quote
artcev Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Heb je de speakers in de zelfde kist zitten als de subwoofer ? Quote
Drouf26 Posted June 9, 2012 Posted June 9, 2012 Heey Danny87, waar heb je de plus kabel van de versterker naar de accu door geduwd bij de motor ruimte ? Ik kon namelijk niet 1,2,3 wat vinden? Quote
danny87 Posted December 17, 2012 Posted December 17, 2012 Heb je de speakers in de zelfde kist zitten als de subwoofer ? Ja maar wel 1 scheiding plaat gemaakt zodat ze elkaar niet in de weg zitten. maar deze is inmiddels al vervangen. ik ga nu de Foto's er op zetten hoe het nu zit. zit nu tevens ook 1 110 Ah accu achterin. Quote
danny87 Posted December 17, 2012 Posted December 17, 2012 Zo zit het nu. net gemaakt. Onder de Kist zit het blok die de stroom verdeelt en de Relay zit daar en de Condensator zit daar onder verstopt. Ik ben een alleen staande man en heb die ruimte achter in echter niet Nodig. Ik ga echter in het voorjaar wel afscheid nemen van deze Pica. Want de been ruimte komt niet tot mijn recht en met lange afstanden maken is het niet voor mijn lente gemaakt. Ik heb de Picanto inruilen voor een Renault Megane II uit 2005 die model. Blijf tevens wel open voor alle vragen over audio gebied. Quote
eugen Posted December 17, 2012 Posted December 17, 2012 Ik heb zelf een subje erin gehad wat prima paste , er staat een foto van in mijn verhaal picanto multimedia pc project , hij is te koop mocht het interessant zijn, Ik weet niet zeker of het mag maar hier is de link naar marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-speakers-en-versterkers/m626572996-300-watt-subwoofer.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pageNum=1&pos=1 Quote
blackviper Posted December 18, 2012 Posted December 18, 2012 Danny ben je er nog mee bezig of blijft het zo? Quote
danny87 Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Ik verander er nu niks meer aan tot dat mijn andere auto er is. Danny ben je er nog mee bezig of blijft het zo? Quote
ghost13 Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 ik las iets over de ruimte van het reserve wiel vervangen voor een subwoofer? heeft iemand hier afbeeldingen van, want het lijkt mij geweldig om dit voor elkaar te krijgen Quote
blackviper Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 @Ghost13 fotos zat: https://www.google.nl/search?q=reservewiel+subwoofer&hl=nl&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=aYTRUIWSPO-S0QXIl4CIDA&ved=0CDQQsAQ&biw=1070&bih=1765 @danny Ga je het dan weer inbouwen? Vind het leuk dat je dit zomaar zelf doet enzo maar ik vind de afwerking zo zonde op deze manier. Maar volgens mij is dat al vrij oude of lijkt dat zo? Quote
danny87 Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 @Ghost13 fotos zat: https://www.google.n...w=1070&bih=1765 @danny Ga je het dan weer inbouwen? Vind het leuk dat je dit zomaar zelf doet enzo maar ik vind de afwerking zo zonde op deze manier. Maar volgens mij is dat al vrij oude of lijkt dat zo? De laatste foto's zijn hoe het nu zit. Ziet er totaal niet uit nee. Het geluid klinkt wel goed, knalt er uit. Het gaat er binnenkort allemaal uit zodra ik de auto inruil. dan knap ik de Auto weer een beetje op na dat alles in de Originele staat gebouwd is. De bagage ruimte is ernstig vol en kan niks meer in. Ik ben 1 meter 90 en merk met lange afstanden dat ik er stok stijf uit kom De afwerking is te plekken beschadigd gelukkig niet door alleen na mijn bouw werk. toen ik de auto kochten zag het er al zo uit. hoefde ook de hoofd prijs er niet voor te betalen. Het blijft niet nieuw helaas. Net wat ik al zij dat ik het ga proberen beetje op te knappen. Het was een leuk project de upgrade. wel heel veel veranderingen gedaan. andere subwoofer er in, andere versterkers, speakers vervangen en later weer door een Compo set er in te zetten voor zo als achter waar niks in zat. Quote
Recommended Posts