verbaant Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Kan iemand mij vertellen of je als je de taal van het systeem verandert van Engels naar Nederlands je dan de ingesproken contacten opnieuw moet inspreken? En is er inmiddels iemand die een zo compleet mogelijk lijstje met spraakcommando's heeft in Engels en Nederlands? Ik moet zeggen dat er een zeer uitgebreide handleiding bij de auto zit, maar dit is toch wat minimaal! Quote
Preston Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Ingesproken contacten weet ik niet omdat ik alleen met het adresboek werk van de telefoon die ik op een bepaalde rit gekoppeld heb. In de bijgeleverde handeiding van de NAV staan deze 2 bladzijde.. heb jij die niet ? Je kan alles " roepen" behalve LIJST want dan krijg je een vastloper begrijp ik uit verschillende posts hier op het forum. ( zelf niet geprobeerd ) Als je commando's op het scherm wil zien . knop indrukken en HELP roepen.. dan verschijnt e.e.a. op het scherm. NavHelp10001.pdf NavHelp20001.pdf Quote
verbaant Posted March 1, 2012 Author Posted March 1, 2012 @labramatier: thx voor de reactie. Ik had er even bij moeten roepen dat ik niet de geintegreerde navigatie heb, dus ook niet deze handleiding. Nu dankzij jou wel. Maar...nu weet ik nog steeds niet of ik alles opnieuw moet inspreken als ik van taal verander (nu heb ik engels, en ik wil naar nederlands)... Quote
verbaant Posted March 3, 2012 Author Posted March 3, 2012 niemand met meer mogelijke antwoorden? En als ik het lijstje van labramatier bekijk mis ik het spraak commando voor gewoon bellen: in het engels "call" maar wat zoou dat dan in het Nederlands moeten zijn? "Bellen" staat namelijk niet in het lijstje... Quote
Recommended Posts