Tzeunis Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Hallo allemaal, mijn naam is Tim, 29 jaar, sinds een paar weken in het bezit van een zwarte Kia Picanto 1.2 CVVT Comfort/Exterior/Style. Auto is als tweede wagentje voor erbij genomen voor woon/werk verkeer aangezien de Accord de benzine wel lust. 1 op 8 is niks bijzonders... Lang leve de V-TEC, maarja, dan heb je wel lol Andere auto is een Honda Accord Tourer Type-S. Zie garage voor pics.. Snuffel hier al enkele weken rond op het forum. Erg gezellig. Quote
Guest Warmentuuter Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Veel plezier en veilige kilometers met je Picanto. De Honda ziet er ook wel strak uit maar met de huidige benzineprijs is de Picanto wel zuiniger. Quote
jutter Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Welkom op het gezelligste forum van héél Nederland! Quote
Alex VB Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Idd. Van harte welkom op ons super gezellig en open forum.. Ik wens je niet alleen veilige maar vooral fijne kilometers met de pica.. Ik heb het idee dat deze straks meer gebruikt gaat worden dan 1 van de Honda's.. Quote
Recommended Posts