Corretje Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Hallo allemaal ik ben Cor Arlar en sinds 28-02 eigenaar van een rio full options ik moet eerlijk zeggen dat ik even moest wennen maar vindt het echt een top auto dij de alfa reed ik 420 km op een tank 70 liter en nu dat weet ik nog niet maar heb al 520 km gereden en zit nog een kwart tank in en de navigatie is ook perfect Groetjes Cor Quote
Guest Warmentuuter Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Cor gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel veilig kilometers toegewenst. Quote
bigwade Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Sow, hadden we eerst vandaag een Volvo 5T en dan nu een V6 Alfa het moet niet gekker worden. Ik voorzie een Rio Tuning club als dat zo door gaat. Welkom btw ! Quote
xtra40 Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Sow, hadden we eerst vandaag een Volvo 5T en dan nu een V6 Alfa het moet niet gekker worden. Ik voorzie een Rio Tuning club als dat zo door gaat. Welkom btw ! Ik ben voor Lekker pimpen die bak Quote
Recommended Posts