Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

eindelijk is de juiste afneembare trekhaak binnen en het kabelset zal nageleverd worden.

Waneer mijn vriend de volegden week zaterdag een brug vrij heeft gaan we hem eronder zetten.

Wie heeft er nog tips bij het verwijderen van de achterbumper ( waar zitten welke bevestigingen van de bumper).

Ik heb een nieuw model picanto.

Alvast bedankt voor de reacties.

gr.

Roland

• 10 months later...
Posted

Ik heb nog een setje parkeersensoren liggen. Deze wil ik binnenkort gaan inbouwen.

Iemand ervaring met het demonteren van de achterbumper? Misschien stappen of tekening?

Gr!

Posted

heb wel eens bij een nieuwe rio sensoren ingebouwd maar daar hoefde de bumper niet voor af net als voor de trekhaak

je kon er via de onderkant simpel bij

536097_107700859386784_1623759404_n.jpg

Posted

Heb jij de sensoren van te voren in kleur gespoten of werden ze zo geleverd? Dat ziet er wel strak uit.

Kan dat bij alle soorten parkeersensoren? Die van mij zijn namelijk gewoon zwart.

Posted

Kijk eens aan, perfect! Meteen ff bestellen...

Hoe heb je overigens de kabels naar binnen gewerkt vanaf de sensoren naar het kastje toe?

Zit er ergens een opening of moet je die zelf maken? Nu ook maar hopen dat ze er dadelijk in 1 lijn in de bumper zitten :)

Posted

bij de rio zitten er 2 plaatsen waar je naar binnen kunt 1 is daar waar de bedrading naar buiten gaat voor je kenteken plaat verlichting

en er is een rubber in de vloer voor de trekhaak bedrading gemaakt

maar die van de kenteken plaat verlichting is het makenlijkst even je bekleding weg trekken en je ziet van zelf meteen of dit bij die van jou ook zo zit lijkt me wel

564064_107700916053445_129083831_n.jpg

Posted

om ze netjes in lijn te krijgen plak je je bumper even helemaal af met schilders tape even uit meten en goed kijken

of het mooi staat en niet vergeten eerst even met je hand achter je bumper voelen of er ruimte is

ga anders even langs de dealer en kijk of er eentje staat met die dingen al in de bumper en meet ze even op waar ze zitten

644489_107700849386785_1046754_n.jpg

Posted

Bedankt voor alle info! Als ik ze eenmaal binnen heb, ga ik ermee aan de slag.

Ik zag dat je ook een facebook pagina hebt, waar waarschijnlijk alle foto's opstaan.

Maar ik heb geen facebook, dus bedankt voor de foto's! :)

Posted

ook als je zelf geen faceb ook hebt kun je gewoon op die van mij kijken dat is geen probleem

hij is vrij toegankelijk voor iedereen het lid worden is alleen maar een bous voor mij als blijk dat het leuk word gevonden