hvantiel Geplaatst 11 Maart, 2012 Geplaatst 11 Maart, 2012 Hoi, Wij hebben binnekort een picanto, 2de hands gekocht en er zit geen exterior pakket op. Model 2011 met comfort en super pakket. Toch zou ik graag de projectorlampen willen monteren. Nu heb ik me laten vertellen dat de connectoren anders zijn. Wellicht kunnen jullie een foto plaatsen van de connectoren van de projectorlampen en die van de normale lampen? De auto moet nog afgehaald worden dus weet zelf ook niet hoe de normale connectoren er uit zien. Ik denk dat het goed te doen is Zelfde geld voor de spiegels, iemand die achteraf spiegels met knipperlicht heeft gemonteerd? Lijkt mij ook een kwestie van knipperlichtdraden verleggen en automatisch inklappen aansluiten op keyles entry ( zoals uitgelegd op dit forum ) mvg Harm-Jan. Quote
Picanto2011 Geplaatst 11 Maart, 2012 Geplaatst 11 Maart, 2012 Wordt lastig denk ik. Zie bijlagen. Quote
artcev Geplaatst 11 Maart, 2012 Geplaatst 11 Maart, 2012 Word een uitdaging dus , Denk alleen andere kabelboom en de boel programmeren in je computer , zo gaat het meestal nam . Quote
hvantiel Geplaatst 11 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2012 hmm, ik hou wel van lastig, anders is het geen uitdaging . Toch een aantal draadjes meer die ik erbij moet toveren. Denk dat ik een keer een lamp uit een sloper koop om te experimenteren, toch wel zo leuk . thnx voor de schema's van de connectoren, zal best van pas komen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.