Hitmark Geplaatst 11 Maart, 2012 Geplaatst 11 Maart, 2012 Auto: KIA Rio (2012) Eigenaar: Hitmark Toegevoegd Op: 11 maart 2012 - 14:03 Korte Omschrijving: Onze nieuwe aanwinst.... Bekijk Voertuig Quote
Hitmark Geplaatst 11 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2012 En toch wilen we graag fotos zien ?? Net eentje in de garage geparkeerd...... maar hier is tie nog een keer.. De 17 inch velgen komen er nog onder, en de rvs kofferbak strip moet opnieuw geplakt worden. Die liet na 1 dag al los... Zodra dat gedaan is komen alle foto's in de Garage te staan... Quote
xtra40 Geplaatst 11 Maart, 2012 Geplaatst 11 Maart, 2012 Errug mooi heb ook nog zitten twijfelen voor een rooie Maar als ik die van jou zie in de buiten lucht vind ik hem nog Mooier dan uit het boekje Nou collega bedrijfswagen monteur ik ben benieuwd naar de rest Van je fotos straks Quote
Bink058 Geplaatst 11 Maart, 2012 Geplaatst 11 Maart, 2012 Perfect Hit mark ! veel plezier met je bolide Quote
Hitmark Geplaatst 11 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2012 Bedankt mannen. Ben er druk mee bezig om de auto naar ons zin te maken.. Ook wij hebben getwijfeld over de kleur... maar in het echt is het een prachtige kleur. Nog de rvs handgrepen, instap lijsten monteren en de strip op de kofferbak er weer op. Velgen er onder , en dan is de buitenkant klaar... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.