rinuszoetebier Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Hoi, Ik ben sinds dit jaar een trotse eigenaar van een 3.5 v6, na dertig jaar autorijden ben ik echt "geland". wat een feest deze auto. Als ik deze site vergelijk met een Amerikaanse site(http://www.sorentosite.com/forum/index.php) valt mij op dat er vooral discussie wordt gevoerd over probleempjes. Zelf wil ik graag lekker aan mijn sorie sleutelen en aanpassen naar mijn smaak. Ik nodig jullie uit om met ons de delen wat en hoe je zaken veranderd om je sorento aan te passen aan je persoonlijke voorkeuren. Hierbij vast mijn aanpassingen: -sonniboy zonwering -led verlichting kenteken, binnen en stadslicht -velgen zwart gespoten -chromen randen om koplampen. -runday lights -dubbeldin radio, dvd,bue tooth,navi. Laat eens ' horen' en zien waar jullie mee bezig zijn!! gr, rinus - 1 Quote
masimo Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Als je je auto wil showen dan hebben we hier in het forum de "Garage". Daar kan je als trotse bezitter de mooie zaken met iedereen delen. Klik hier Hier is de mijne. Quote
Recommended Posts