duc Geplaatst 13 Maart, 2012 Geplaatst 13 Maart, 2012 Hallo, ik kan sinds gisteren niet meer afremmen op de moter doormiddel van terugschakelen, hij begint dan te ratelen alsof de vertanding niet synchroon is?? Een beetje gas erbij en dan pakt ie pas?? Ik heb een Sorento 2.5 diesel handgeschakelt! Weet iemand de oorzaak en wat ermee te doen??? Quote
xtra40 Geplaatst 13 Maart, 2012 Geplaatst 13 Maart, 2012 Moeilijk kan van een slecht afgestelde koppeling zijn tot slechte kwalitijd Versnellingsbak olie zijn Dus ff checken of je koppeling goed is afgesteld Dan een koppelings testvuitvoeren Als je al een hoge kilometer stand hebt wil versnellingsbak olie verversen ook helpen En als dat het allemaal niet is kan je een defecte versnellingsbak zijn Maar als hij het in elke versnelling doet zal dat waarschijnlijk niet zo zijn Dus ik hoop dat je hier iets mee kan Quote
bigwade Geplaatst 13 Maart, 2012 Geplaatst 13 Maart, 2012 Hallo, ik kan sinds gisteren niet meer afremmen op de moter doormiddel van terugschakelen, hij begint dan te ratelen alsof de vertanding niet synchroon is?? Een beetje gas erbij en dan pakt ie pas?? Ik heb een Sorento 2.5 diesel handgeschakelt! Weet iemand de oorzaak en wat ermee te doen??? Welkom hier.. Normaal gesproken stel je jezelf eerst even voor. Daarna krijg je vast alle hulp. Quote
duc Geplaatst 15 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2012 Welkom hier.. Normaal gesproken stel je jezelf eerst even voor. Daarna krijg je vast alle hulp. Ja je hebt gelijk, is gedaan. Sorry Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.