Ferry82 Geplaatst 9 September, 2012 Geplaatst 9 September, 2012 Als ie helemaal gepolijst is zal ik een plaatje schieten 1 Quote
HendrikAnton Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Plaats is een foto ben benieuwd. Sluit alles mooi naadloos aan? Kom je bij het uitstappen met je broek tegen de sidebar/step? Quote
Pipercub Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Ik heb deze treeplanken er al vanaf de levering in jan 2011 onder de Sportage zitten, werkt meteen als spatlap voor de zijkant. Ik ben er tevreden over. Quote
willem57 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Ik heb ze ook van fun4cars ze zijn er daar op gezet mijn vrouw had gebeld dat het een verjaardags kado was, we konden op een zaterdagochtend terecht nou het was nog een heel project!! blij dat ik het zelf niet hoefde te doen. bij het afrekenen zij de man de montage hoef je niet te betalen.. Het enige is dat de boven kant en de zijkant van gebostelt aluminium is en in Zuid Spanje 45 gr. stond de auto in de brandende zon en mijn vrouw verbande haar been, (maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden)..In nederland geen last van. De zijkant van de auto blijft wel veel schooner en ook geen steenslag. De dealer vind ze ook mooi maar ze leveren ze niet omdat ze BMW X5 look heten! wat een onzin. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.