rinuszoetebier Geplaatst 14 Maart, 2012 Geplaatst 14 Maart, 2012 Hoi, Ik wil de lampjes in de deuren vervangen door led, ik echter met geen mogelijkheid de lampjes eruit! Iemand een tip?? Quote
jutter Geplaatst 14 Maart, 2012 Geplaatst 14 Maart, 2012 Eerlijk gezegd zou ik het niet weten....... 1 Quote
mvriezen Geplaatst 14 Maart, 2012 Geplaatst 14 Maart, 2012 LoL idd raar, ik krijg het lampje er ook niet uit. Van m'n linker achterdeur is hij kapot. Quote
rinuszoetebier Geplaatst 14 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2012 Ben er klaar mee! vanmiddag lampjes stukgeknepen en de restanten voorzichting verwijderd. Nieuwe ledjes erin en klaar. Haal wel effe de stroom eraf of de zekering!! Quote
bigwade Geplaatst 14 Maart, 2012 Geplaatst 14 Maart, 2012 Foto's zijn erg handig om je probleem te laten zien en anderen te helpen. Maakt niet uit wat voor kwaliteit. Quote
rinuszoetebier Geplaatst 15 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2012 je hebt gelijk. Als er mensen zijn die meer willen weten over mijn mods laat het dan even weten, dan probeer ik iets in elkaar te zetten met plaatjes. Tot nu toe gedaan: dagverlichting, alle verlichting in led, dashbordverlichting veranderd in blauw, inbouw din2 radio met tv,bluetooth,navi. achteruitrij camera. Ik hoor wel waar de interesse ligt Quote
bigwade Geplaatst 15 Maart, 2012 Geplaatst 15 Maart, 2012 zie mijn garage Fraaie bak Ik zie alleen geen plaatjes van je deurlampjes voor en na. Dat kan heel handig zijn voor andere leden. Veel plezier met je toffe auto! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.