Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net een mail terug van ze dat ze dit alles kunnen realiseren voor 350 eur, en als je deze kit besteld op eBay ben je 329 eur kwijt, schiet dus niet op allemaal

Gast Vitara 2
Geplaatst

Wat heb je bij de dealer gekocht dan? 40% is een leuke korting dus wil wel weten waarop misschien kan ik daar mee langs mijn dealer :)

Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia met Taptalk

Geplaatst

Hoi lourens

Het zijn o.a. de instaplijsten en de Chrome ringen om de ventilatie roosters en spatlappen voor.ik moest het dan wel zelf monteren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ja ze hebben nog meer mooie dingentjes daar maar allemaal heel erg veels te duur helaas

maar heb ze life gezien en ze zien er wel mooi uit

Geplaatst

Haha ben het helemaal met je eens Xtra40, ik denk ook niet dat ik dit bij mijn vriendin er doorheen gedrukt krijg:(

• Like 1
Geplaatst

Notice dat ik het over de 2e led strips eronder heb en niet die vage vleugeltjes! 

Gast Vitara 2
Geplaatst

In het echt vielen de led strips mij juist erg tegen B-)

Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia met Taptalk

Geplaatst

wat denken jullie hiervan?

http://www.happyshoppinglife.com/kia-dvd-player-kia-rio-dvd-player-c-2_9_53_171.html

Kan aan mij liggen maar is best goedkoop en zie trouwens geen merk staan :wink:

ik raad hem je af dit is het type CUSP CSK-023      http://www.cusptech.com/index.php?c=products&t=v&vid=4515b3dcba71623996768b3a25ed6012

de kwaliteit is een heel stuk minder als een witson

en er zit geen gat voor de airbag lampjes 

heb hem zelf ook gehad vandaar dat ik het weet

Geplaatst

Oké dus witson is wel een goed merk.

wat betaal je uit de states voor die witson dan ?

Eenigste vind die hoogglans niet mooi want dashboard is beetje doffig van kia zegmaar lol.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb de hoogglans, staat juist heel mooi, is gelijk aan het hoogglans van het paneel met de knoppen voor de verwarming.

Maar smaken verschillen ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...