Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb half Februari dit chrome stuk besteld en vandaag al binnen ziet er peik fijn uit.

8651_0x0.jpg

En waaromvoor is dit precies? 

Geplaatst

En waaromvoor is dit precies? 

dit is gewoon een mooi chroom overzet stuk voor je kofferbak hand greep voor de mensen die van bling bling houden  

Geplaatst

dit is gewoon een mooi chroom overzet stuk voor je kofferbak hand greep voor de mensen die van bling bling houden  

Sorry kon niet echt opmaken waar het voor was :P 

• 4 weken later...
Geplaatst

nee er hoeft niet meer geboord te worden word op de orginele al aanwezige bout gaten gemonteerd alleen moet de steun van de motor computer even worden plat gemaakt geloof ik 

Geplaatst

Oef, dat is even schrikken die Burberry bekleding....! :online2long:

• Like 2
Geplaatst

ik vind het prachtvol, past zo goed bij mijn 3 kwarts hiking trousers :P ik zal die aandoen naar de meeting als ik er bijpassende bretels bij kan vinden ;)

Geplaatst

erg mooi en een heel stuk goedkoper dan dat je hier bij de dealer moet betalen zoals dat lullige armsteuntje voor een Pica voor 260 euries :(

Geplaatst

Als ik zo'n bedrag uit zou moeten geven dan wist ik het wel: géén sticker, maar voor 15 dollario's meer zou ik voor de armsteun gaan!

Geplaatst

Ik heb 100 watt in de bochtverlichting gestoken, deze brand maar kort dus kan weinig kwaad, ook brand er altijd maar 1 van de 2. Maar met continue licht zal dit problemen geven vrees ik!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Ik zou de gok toch niey durven te nemen om daar zo maar in eens lampen in te doen die 2x zo veel stroom weg trekken

ook niet als ze maar heel kort brand

De Electronica die de lamp aan doet en weer gedimd uit laat gaan is er simpel weg niet voor gemaakt

Geplaatst

Nou het is weer mooi weer dus het pimpen kan weer beginnen. Heb al een paar projecten in de w8rij staan.

Ik zeg doen we wachten in spanning op de foto's van je veranderingen ben weer benieuwd

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...