Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien dat deze link al eens gepost is maar ik zou graag willen weten of iemand deze instapbeschermers in gebruik heeft, ze goed passen en of ze makkelijk aan te brengen zijn.

Wellicht een foto?

http://www.ebay.nl/itm/230591877194?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Lees net verderop dat het voor de 2007-2010 versie is van de Rio. Zal dus waarschijnlijk niet op het nieuwe type passen...

Geplaatst

ja wel hoor dat past gewoon geen enkel probleem 

ik heb ze voor iemand eens besteld maar nog geen fotos van gekregen zal eens zien of die er nog aan komen  :-)  :-)

maar ze zijn niet heel erg graat maar dat is ook niet echt nodig ze moeten alleen dat stuk beschermen waar je met je voet langs gaat

Geplaatst

ja wel hoor dat past gewoon geen enkel probleem 

ik heb ze voor iemand eens besteld maar nog geen fotos van gekregen zal eens zien of die er nog aan komen  :-)  :-)

maar ze zijn niet heel erg graat maar dat is ook niet echt nodig ze moeten alleen dat stuk beschermen waar je met je voet langs gaat

Als je de foto's kunt bemachtigen dan wil ik ze graag zien!

Aangezien ik een Kia Rio Design edition heb vond ik deze eigenlijk ook wel toepasselijk:

http://www.ebay.nl/itm/350796168125?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

En Biaggo, als ik voor de meeting nog niets gekocht heb dan neem ik ze die dag persoonlijk bij je af. Dan kun je anderen laten zien hoe je ze plakt (in mijn auto.... :wink: ).

Geplaatst

Nee, toen wel in de auto van Theo gezeten maar die van jou alleen aan de buitenkant bewonderd helaas...

(als ik in de toekomst kijk zie ik hieronder een foto verschijnen van die instaplijst.... hahaha)

Geplaatst

Je bedoeld deze

https://m.facebook.com/#!/photo.php?fbid=107689102721293&id=100004406111111&set=a.107689076054629.13939.100004406111111&__user=100004406111111

Of facebook heeft problemen of de link is niet juist...

Welicht dat je hem nog een keer kunt posten?

Ik malde die verkoper met een vraag over de maten en dat ik de verzendkosten wel erg hoog vond naar Nederland vanuit Duitsland (€ 17,00).

Hij mailde terug dat hij ook rechtstreekse verkopen doet en de verzendkosten dan maar € 10,00 bedragen... 

Geplaatst

De link is niet helemaal goed overgekomen is dus niet te doen met deze telefoon

Maar ik zag dat je het al had gevonden

Je hebt het foto album met alle instaplijsten wel gezien denk ik dan weet je ook welke er nu allemaal zijn

Geplaatst

JA, heb ze gezien. Die instaplijsten in de rode Rio zijn ook erg gaaf. Die hebben een wat grotere omslagrand. Ze lijken me de originele te zijn en die vind ik met €169,00 toch echt veel te duur. Daarom maar weer Ebay!!

Geplaatst

Die van die rode zijn idd er gaaf, heb je daar toevallig een link bij gevonden? 

Geplaatst

Hierbij mijn nieuwe = Edition = instaplijsten via Ebay.

In het echt nog mooier dan op de foto.

GroteFoto-NNBQ7FTN.gif

erg mooi hoor zelfs op een blauwe staan ze goed  :wink:  :wink:

340680_107689126054624_70160639_o.jpg

• Like 1
Geplaatst

Bij deze lijsten zitten aan de zijkanten en in het midden enkele plakstrips. Deze zijn wat dikker dus niet gelijk aan de gewone dubbelzijdige plakband. Ik heb ze aangebracht met wat aftershave (dat rade de verkoper aan en werkte geweldig).

Geplaatst

Bij deze lijsten zitten aan de zijkanten en in het midden enkele plakstrips. Deze zijn wat dikker dus niet gelijk aan de gewone dubbelzijdige plakband. Ik heb ze aangebracht met wat aftershave (dat rade de verkoper aan en werkte geweldig).

Aftershave? Dus je hebt je eerst geschoren, aftershave opgedaan, en dan ben je die dingen gaan plakken?  :huh:  :mrgreen:

Geplaatst

Aftershave? Dus je hebt je eerst geschoren, aftershave opgedaan, en dan ben je die dingen gaan plakken?  :huh:  :mrgreen:

Bijna goed!

Na het scheren heb ik aftershave op gedaan en ben met mijn gezicht gaan wrijven over het gedeelte waar de instaplijsten moesten komen. Zorg wel dat je ook echt geen baard(groei) meer hebt dan is de kans op krassen kleiner.

Als je denkt dat de plek goed schoon is (door de alcohol in de aftershave) of je erge schuurplekken krijgt in je gezicht is het tijd om de instaplijsten op te plakken... :wink:

• Like 2
Geplaatst

Achter camera gemonteerd deze middag! In het zonneke en 2 uren werk. Alles werkt perfect.

T zou me niet gelukt zijn zonder de talloze tips en foto's die ik gevonden heb op deze forum!

Thanks! Keep up the good work!

Geplaatst
Hello friends,
I sell the following goods:

4x 17" Original KIA Rio 2012 alloy wheels NEW unused - 17" Style G 6.5J 4x100 ET43 54.1 + 4x caps + 16x nuts
Part number: 1WF40AC400
Price with free delivery to Nederland: 560EUR
Payment by PayPal

exLED full LED interior - NEW unused

Price with free delivery to Nederland: 95EUR
Payment by PayPal

Thank you,
Regards
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...