Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niet goedkoop Cees kost 350 dollar ex verzenden en ex invoerrechten

ja precies dat bedoel ik eigenlijk is duur maar wel om in de gaten te houden ziet er gaaf uit

Geplaatst

Dat wordt sparennnnnnnnnn :wink:

ja zeker want ik wil ze ook wel hebben is het niet mogelijk om gezamenlijk in te kopen

of is dat geen goed idee :no::clap:

Geplaatst

deze er ook bij bestellen anders kun je er geen stroom op zetten 

dan heb je ook nog een schakelaar nodig maar die ben ik nog niet tegen gekomen ik zoek er zelf ook nog een namenlijk

http://www.ebay.com/itm/2012-2013-KIA-RIO-OEM-Clock-Spring-Contact-Assy-for-Auto-Cruise-DIY-GenuineOEM-/281075446753?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item417166f3e1

$T2eC16J,!zoE9s5nd0ZDBROt1j540w~~60_3.JP

Geplaatst

Heeft iemand toevallig iets gevonden als telefoonhouder voor op het fotolijstje? 

Geplaatst

Precies wat Sicco83 zegt: Een Perfect werkende telefoonhouder!

Ik gebruik hem al een tijdje en bevalt mij 100%.

Geen gezeur met gaatjes boren of sticker/plakt niet valt van dashboard af gezeur.

Een echte aanrader. Kijk bij mijn garage voor wat foto's (weet nog steeds niet hoe ik foto's plaats onder bericht :| )

Geplaatst

Ik doe het sinds kort met photobucket.com. Daar upload je de foto en krijg je een link die je hier kan plaatsen

Sorry ik was niet duidelijk. aan de rechterkant van de foto heb je dit venster (zie foto).

Schermafbeelding2013-04-06om174041_zps9d

klik op die link, hij kopieert het automatisch en die plak je in het tekst venster. tenminste als dit je bedoeling is :-)

probeer dit eens :wink:

Geplaatst

Deze werkt echt perfect:

Bij mij WERKTE deze echt perfect. Helaas heb ik moeten constateren dat de rand van het rubber en plastic op de knijper wat dunner is, waardoor hij hier snel scheurt/breekt. Heb nog een soortgelijke ergens anders besteld, maar deze kwam al kapot binnen (op dezelfde plek).

De zuignap zit wel precies goed op de foto en heb deze basis nu gebruikt voor een noodoplossing. Heb klittenband op mijn telefoon en houder geplakt, dit werkt vooralsnog uitstekend.

Geplaatst

Ik heb dit ook, hij is nog best nieuw, maar is echt niet stevig!

Zuignap is uitstekend, maar de kop niet waardoor je tel steeds wegdraait bij elke bocht enz.

Nu opzoek naar iets anders met hetzelfde zuignapwerking (zodat ik em weer op mijn fotolijst kan plakken) :S

Geplaatst

maar de kop niet waardoor je tel steeds wegdraait bij elke bocht enz.

Dit herken ik niet, de kop kunt je stellen en vastdraaien, blijft bij mij uitstekend zitten.
Geplaatst

Dit herken ik niet, de kop kunt je stellen en vastdraaien, blijft bij mij uitstekend zitten.

Oh, ik wist niet dat je heb steviger kon draaien :o) Thnx voor de tip!
Geplaatst

Zijn er daaranasat ook nog andere voor op het fotolijstje?

Ja, zoek de forum en gij zult vinden ;)
Geplaatst

Bedankt Seafox voor de ''photobucket'' uitleg. :wink:

Ga dit eens proberen!

Graag gedaan en succes.

Geplaatst

ik ben even op zoek gegaan voor een oplossing voor de achteruitrijcamera

nu vond ik dit op internet de maten zijn het zelfde als de kia rio

heb er 1 besteld als de camera binnen is laat ik het weten of het echt past

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150976401577&ssPageName=ADME:L:OC:NL:1120

zie foto4j53wx.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...